Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування творчо-виконавських навичок майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментальної підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна; Sveschynska, Natalia Vasylivna
    (ua) У статті розглядається питання формування творчо-виконавських навичок майбутніх педагогів-музикантів на сучасному етапі розвитку суспільства, який вимагає підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців, осмисленню ними важливості сформованості творчих та виконавських навичок у процесі професійної діяльності, враховуючи особистісну спрямованість.
  • Ескіз
    Документ
    Формування виконавських навичок у майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна; Sveshchinska, Natalya Vasilivna
    (uk) У статті розглядаються та узагальнюються теоретичні підходи до вирішення проблеми професійної підготовки вчителів музичного мистецтва, акцентується важливість та ефективність використання спеціальних предметів фахового спрямування (основний музичний інструмент, диригування, вокал) для ефективного коригування процесом розвитку виконавських навичок студентів в процесі фахової підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичне підгрунтя формування ціннісних орієнтацій особистості в музично-педагогічному процесі
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна; Sveshinska, Natalya Vasylivna
    (uk) Стаття присвячена питанням теоретичних основ формування ціннісних орієнтацій особистості під час навчання на музично-педагогічних та мистецьких факультетах у вищих навчальних закладах. Суспільні перетворення призводять і до зміни педагогічних завдань та цілей навчання, спрямуванням на індивідуально-ціннісне ставлення до мистецтва та до майбутньої професії. Діалогічна парадигма музичної освіти полягає у співтворчості в процесі ціннісної взаємодії між творцем та його творіння через співпереживання та співтворчість.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна модель формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя-музиканта
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Sveschynska, Natalia Vasulivna; Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна
    (uk) В статті розглядається питання формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-музикантів на сучасному етапі розвитку суспільства, який вимагає підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців, осмисленню ними цінності професійної діяльності, враховуючи особистісну спрямованість, цінності, переконання. Педагогічна модель процесу формування ціннісних орієнтацій майбутнього педагога-музиканта передбачає поетапне та цілісне здійснення означеного процесу з ефективним результатом.