Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Виховний сегмент професійно-особистісного розвитку майбутнього фахівця-міжнародника(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Растригіна, Алла Миколаївна; Rastrygina, Alla Mykolaivna; Клепар, Марія Василівна; Клепар, Мария Васильевна; Klepar, Maria Vasylivna(uk) У статті здійснено спробу представити можливості удосконалення виховного сегменту професійної підготовки майбутнього фахівця-міжнародника, визначити специфіку виховного середовища закладу вищої освіти, здатного забезпечити його професійно-особистісний розвиток та розширити уявлення про теоретико-методологічне підґрунтя й умови створення саме такого середовища, котре зумовлює як саморозвиток і самореалізацію особистості, так і зміни в системи професійної вищої освіти в цілому.Документ Дослідницька діяльність як складова фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Растригіна, Алла Миколаївна(uk) В статті йдеться про дослідницьку складову професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта як вирішального фактора його підготовленості до професійної кар’єри. Окреслено можливості створення відповідних умов в мистецькому освітньому просторі ВНЗ та сформульовано основні завдання дослідницької діяльності сучасного фахівця-музиканта.Документ Підготовка майбутнього педагога-музиканта до професійної кар’єри: до постановки проблеми(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Живицький, Володимир Григорович; Растригіна, Алла Миколаївна(uk) В статті здійснено спробу проаналізувати ступінь дослідженості феномену «професійна кар’єра», обґрунтувати доцільність і своєчасність наукових розвідок щодо підготовки сучасного педагога-музиканта до професійної кар’єри в мистецькому освітньому просторі та окреслити постановчі засади зазначеної проблеми.Документ Інноваційний контекст професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Растригіна, Алла Миколаївна(uk) У статті здійснено спробу окреслити інноваційний контекст сучасного процесу підготовки майбутнього педагога-музиканта та визначити організаційно-педагогічні умови його становлення в мистецькому освітньому просторі ВНЗ на засадах взаємообумовленості його особистісного, соціокультурного та професійно-творчого розвитку.