Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Ґендерокомфортне виховне середовище як чинник розвитку свободи особистості
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Растригіна, Алла Миколаївна; Іваненко, Надія Вікторівна; Растрыгина, Алла Николаевна; Иваненко, Надежда Викторовна; Rastrygina, Alla Mykolaivna; Ivanenko, Nadiya Victorivna
    (uk) В статті актуалізується проблема ґендерної рівності в системи вітчизняної освіти і виховання, відправною позицією у вирішенні якої стають положення концепції педагогіки свободи як особливого напряму гуманістичної педагогіки, що розглядає теоретичні та практичні засади розвитку особистісної свободи вихованців на засадах ґендерної рівності, їхньої суб’єктності, здатності до свідомого й відповідального самовизначення, самостійного вибору та реалізації власного життєвого шляху й потребує проектування у виховному просторі закладів освіти відповідного ґендерокомфортного середовища, котре стимулює вияви суб’єктної активності та вільного самовизначення особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Феномен особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу майбутнього фахівця
    (2014) Растригіна, Алла Миколаївна; Растрыгина, Алла Николаевна; Rastrygina, A.
    (uk) В статті здійснено спробу осмислення особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу сучасного фахівця; виокремлено умови її розвитку відповідно сучасній стратегії освіти у ВНЗ та якісно нових вимог щодо особистості майбутнього педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Менталітет майбутнього фахівця як запорука розвитку духовності мистецького освітнього простору ВНЗ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Растригіна, Алла Миколаївна
    (uk) В статті здійснено спробу представити позицію автора щодо менталітету українця як явища культури і духовності мистецького освітнього простору ВНЗ, окреслити можливості його прояву в процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта, а також розглянути особливості художньо-творчої діяльності студентів як способу вираження менталітету нації.
  • Ескіз
    Документ
    Соціокультурне середовище як фактор актуалізації ідей педагогіки свободи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Растригіна, Алла Миколаївна
    (uk) В статті йдеться про соціокультурне середовище, що виступає фактором виникнення і розвитку нових тенденцій у вихованні, які відбуваються відповідно політичних, соціальних, економічних, культурних трансформацій суспільства. Визначено роль соціокультурного середовища у розвитку ідей педагогіки свободи.
  • Ескіз
    Документ
    Моніторинг ціннісно-орієнтованого самовизначення майбутнього фахівця
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Растригіна, Алла Миколаївна
    У статті представлено моніторинг становлення та розвитку ціннісних орієнтацій студентів ВНЗ, навчальний процес яких організовано з використанням елементів моделі вільного творчого навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток особистісної свободи майбутнього фахівця в умовах сучасного ВНЗ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Растригіна, Алла Миколаївна
    В статті розглянуто засадничі ідеї щодо розвитку внутрішньої свободи особистості в контексті демократичного розвитку суспільства; окреслено можливості розвитку особистісної свободи майбутнього фахівця в умовах сучасного ВНЗ в процесі вирішення завдань, щодо вільного розвитку суб’єкта навчання, його особистісного й професійного зростання та самореалізації.