Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Педагогіка свободи у контексті інноваційних перетворень освітнього простору ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Растригіна, Алла Миколаївна; Растрыгина, Алла Николаевна; Rastrygina, Alla; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, Tetyana(uk) Стаття присвячена визначенню інноваційного ресурсу професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта сутність якого полягає у створенні в мистецькому освітньому середовищі вищого навчального закладу простору вільного самовизначення особистості на основі таких провідних принципів педагогіки свободи як принцип самоцінності особистості і принцип свободи. Опора на згадані принципи забезпечує спрямованість навчального процесу на створення педагогічних умов, які забезпечують не тільки становлення творчого потенціалу, самовираження, самоактуалізації і самореалізації студента в різних видах музично-педагогічної діяльності, а й сприяє формуванню авторської спроможності майбутнього педагога-музиканта як ефективної основи його професійно-особистісного розвитку та здійснення індивідуальної траєкторії професійної самореалізації. Тож, орієнтиром оновлення системи підготовки майбутнього педагога-музиканта сьогодні мають стати головні цінності демократичного суспільства: свобода та самоцінність особистості, які власне й складають концептуальну основу педагогіки свободи.Документ Інноваційні підходи до магістерської підготовки педагогів-музикантів як умова інтеграції в європейський освітній простір(2011) Растригіна, Алла Миколаївна(uk) В статті розглянуто шляхи удосконалення магістерської підготовки студентів мистецького факультету з огляду на специфічні завдання мистецької освіти та особливості професії педагога-музиканта.Документ Організаційно-педагогічні умови професійно-особистісного розвитку майбутнього педагога-музиканта у виховному просторі ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Растригіна, Алла Миколаївна(uk) У статті розглянуто організаційно-педагогічні умови професійно-особистісного розвитку майбутнього педагога-музиканта у виховному просторі факультету мистецтв та окреслено можливості їхнього ефективного функціонування в становленні духовного потенціалу сучасного фахівця.Документ Підготовка майбутнього педагога-музиканта до професійної кар’єри: до постановки проблеми(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Живицький, Володимир Григорович; Растригіна, Алла Миколаївна(uk) В статті здійснено спробу проаналізувати ступінь дослідженості феномену «професійна кар’єра», обґрунтувати доцільність і своєчасність наукових розвідок щодо підготовки сучасного педагога-музиканта до професійної кар’єри в мистецькому освітньому просторі та окреслити постановчі засади зазначеної проблеми.Документ Інноваційний контекст професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Растригіна, Алла Миколаївна(uk) У статті здійснено спробу окреслити інноваційний контекст сучасного процесу підготовки майбутнього педагога-музиканта та визначити організаційно-педагогічні умови його становлення в мистецькому освітньому просторі ВНЗ на засадах взаємообумовленості його особистісного, соціокультурного та професійно-творчого розвитку.