Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Роль композиції при створнні архітектурного рисунку студентами художньо-графічного відділення
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Кухаренко, Наталія; Кириченко, Олена Іванівна
    (uk) У статті розглядається роль композиції, яка є фундаментом при створенні рисунку. Вивчення композиції – одне з найважливіших завдань майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Визначається поняття композиції, аналізується методика вивчення її основ при створенні архітектурного рисунку.
  • Ескіз
    Документ
    Композиційне мислення Давида Штеренберга
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Балах, Дарія; Кириченко, Олена Іванівна
    (uk) У статті розглядаються новаторські пошуки відомого художника-авангардиста Давида Штеренберга, який народився в Житомирі, а визнання набув у Парижі та післяреволюційній Росії. Виявляються особливості композиційного мислення митця, його пошуки виразності натюрморту завдяки оригінальності постановок, трактування простору та колористичного вирішення.
  • Ескіз
    Документ
    Прийоми і принципи зображення архітектури в пейзажі в історико-культурному контексті
    (ПолтНТУ, 2017) Саражин, А. А.; Кириченко, Олена Іванівна
    (uk) Розглядається формування і розвиток архітектурного жанру в пейзажі в історико-культурному контексті, визначаються художні прийоми вирішення архітектурних об’єктів у творах художників світу протягом багатьох епох. Виявляються засоби і методи зображення архітектури в пейзажі, що сприяють створенню художнього образу.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу в студентів художньо-графічного відділення
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кириченко, Олена Іванівна; Кириченко, Елена Ивановна; Kirichenko, Helena Ivanovna
    (uk) Розглядаються актуальні проблеми естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу студентами художніх спеціальностей. Визначається специфіка категорій «естетичне сприйняття» і «художнє сприйняття». Виявляється поетапна підготовка до розуміння архітектурної мови та виразних прийомів архітектурного образу. Підкреслюється важливе значення ознайомлення з історичними пам’ятниками архітектури в процесі розвитку естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу.