Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
6 результатів
community.search.results.head
Документ Рефлексивне портфоліо у професійній підготовці майбутніх фахівців(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Гарбузенко, Лариса Володимирівна; Омельяненко, Світлана Віталіївна(ua) У статті актуалізована можливість використання рефлексивного портфоліо у професійній підготовці майбутніх фахівців. Запропоновані етапи роботи над рефлексивним портфоліо із використанням тренінгових вправ. Розроблена структуру рефлексивного портфоліо. Висвітлені деякі результати впливу ведення рефлективного портфоліо на якість професійної підготовки.Документ Використання пластичних можливостей художнього металу в сучасній архітектурі(ПолтНТУ, 2017) Шкуренко, У. С.; Гарбузенко, Лариса ВолодимирівнаДокумент Активні методи підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в умовах інтенсифікації сучасного освітнього простору(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гарбузенко, Лариса Володимирівна; Стрітьєвич, Тетяна Миколаївна; Гарбузенко, Лариса Владимировна; Стритьевич, Татьяна Николаевна; Garbuzenko, Larisa Volodymyrivna; Strityevich, Тetyiana Mykolaivna(uk) У статті визначені основні особливості впровадження активних методів навчання та роль викладача-фасилітатора у процесі координації професійно-практичної підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. Охарактеризовані активні методи навчання як одні з найбільш вагомих шляхів формування спеціаліста на основі проблемності та моделювання його професійної діяльності.Документ Когнітивний компонент в контексті формування художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Гарбузенко, Лариса Володимирівна(uk) Розглянуто сутність когнітивного компоненту компетентності як системи знань та розвинутих пізнавальних процесів, що кожний зокрема і всі разом забезпечують пізнання. Метою досягнення визначених цілей обрано декоративно-прикладне мистецтво як засіб формування художньо-естетичної компетентності. Розглянута технологія процесу формування художньо-естетичної компетентності, яка містить такі етапи: підготовчий, ціннісно-орієнтаційний, інформаційно пізнавальний, художньо-творчий, діяльнісно-творчий. Охарактеризовано основні моменти формування когнітивного компоненту художньо-естетичної компетентності на інформаційно-пізнавальному етапі. Окреслено, що на інформаційно-пізнавальному етапі формуються теоретичні знання, як концептуальний засіб, розвивається емоційно-чуттєва сфера та мислення, розвивається мотивація до власної художньо-естетичної діяльності.Документ Фасилітація у процесі формування особистісно-розвивального компоненту художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Гарбузенко, Лариса ВолодимирівнаУ статті висвітлюються можливості фасилітації у формуванні особистісно-розвивального компоненту художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами декоративно-прикладного мистецтва.Документ Емпіричне дослідження формування художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі вивчення декоративно-прикладного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Гарбузенко, Лариса ВолодимирівнаУ статті представлені результати емпіричного дослідження формування художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі вивченні декоративно-ужиткового мистецтва. Визначено критерії та їх якісні характеристики.