Кафедра теорії та методики фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/66
Переглянути
8 результатів
community.search.results.head
Документ Теоретичні аспекти модернізації професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичної культури(ФОП Озеров Г. В., 2018) Язловецький, Валентин СергійовичДокумент Значення гімнастики у фаховій підготовці майбутніх вчителів фізичної культури(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Сундукова, Ірина В’ячеславівнаДокумент Сутність проблеми підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до формування здоровязбережувальної компетентності учнівської молоді(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Радіонова, Олена Леонідівна; Радионова, Елена Леонидовна(uk) У статті теоретично обґрунтовані проблеми підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до формування здоров’язбережувальної компетентності учнів, окреслено сучасний стан професійної підготовки студентів у вищих навчальних закладах України. Виявлено різні підходи до визначення поняття «професійна підготовка», з’ясований зміст та основні принципи підготовки майбутнього вчителя фізичної культури.Документ Підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури до навчальної діяльності засобами ігрових технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаУ статті здійснена спроба обґрунтування необхідності підвищення мотивації студентів факультету фізичного виховання до навчальної діяльності. З’ясовано, що підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури можливе за умови використання комплексу ігрових інновацій.Документ Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до волонтерської діяльності в процесі навчально-виховної роботи вищого навчального закладу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Маркова, Олена ВіталіївнаУспішна професійна діяльність вимагає від сучасного фахівця з фізичної культури високого професіоналізму, творчості, глибоких знань, умінь і навичок як предметно-професійного, так і специфічного характеру, пов’язаного з особливостями майбутньої професії. Сучасний випускник вищого навчального закладу повинен вміти організовувати фізкультурно-оздоровчу і спортивно-масову роботу не тільки в школі, а й поза її межами. Однією з форм такої позашкільної роботи може стати волонтерська діяльність. Навчально-виховна робота вишу надає студенту можливість набути досвіду в організації волонтерської діяльності у сфері фізичної культури і спорту, що дозволить у майбутньому використовувати її в роботі вчителя. Створення у вищому навчальному закладі клубу студентів-волонтерів, сприяє ефективному розвитку творчості, самореалізації студентської молоді та професійному становленню майбутніх вчителів фізичної культури.Документ Культура рухів як складова готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи у початковій школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаУ статті розглядається проблема формування культури рухів студентів, як складової готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи у початковій школі. З’ясовано дієвий вплив на фахову підготовку студентів ритмікогімнастичних засобів. Визначено актуальність проблеми впровадження функціональної музики в навчальний процес факультетів фізичного виховання.Документ Педагогічні основи формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шевченко, Анастасія ОлександрівнаВ статті здійснена спроба обґрунтування змісту формування професійної готовності у майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи. Досліджено основні компоненти формування готовності до позакласної роботи.Документ Зміст педагогічних компонентів готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шевченко, Анастасія ОлександрівнаВ статті здійснена спроба обгрунтування змісту педагогічних компонентів професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури. Визначені основні завдання розвитку властивостей педагога та аспекти формування готовнсоті до професійної діяльності.