Кафедра теорії та методики фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/66
Переглянути
Документ Формування валеологічних знань як важливий фактор профілактики шкідливих звичок у учнів загальноосвітніх шкіл(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Турчак, Анатолій Леонідович(uk) У статті проведено аналіз стану проблеми формування валеологічних знань учнів як важливого фактору профілактики їх шкідливих звичок у процесі занять фізичною культурою.Документ Діяльність "Шкіл сприяння здоров’ю" в Україні з формування здорового способу життя школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Черній, Валентина Петрівна(uk) У статті здійснено аналіз розвитку і діяльності Шкіл сприяння здоров’ю в Україні на прикладі навчальних закладів Запоріжжя, Харкова, Кривого Рогу. Розкрито головні напрями роботи з формування у школярів здорового способу життя в навчально-виховній діяльності Шкіл сприяння здоров’ю та показано ефективність створення в зазначених освітніх закладах системи роботи зі збереження та зміцнення здоров’я учнів.Документ Дослідно-експериментальна робота з попередження шкідливих звичок у школярів засобами фізичної культури (на прикладі вживання алкогольних напоїв учнями старшого підліткового віку)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Турчак, Анатолій ЛеонідовичУ статті запропоновано аналіз роботи з попередження шкідливих звичок у школярів засобами фізичної культури та методичні рекомендації педагогічним колективам щодо формування здорового способу життя підростаючого покоління.Документ Особливості підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до попередження шкідливих звичок учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Турчак, Анатолій ЛеонідовичПріоритетним завданням нового етапу реформи системи освіти має стати збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування у них цінностей здоров’я і здорового способу життя. У статті розглядаються сучасні підходи щодо підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до роботи з попередження шкідливих звичок учнів.Документ Зміст педагогічних компонентів готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шевченко, Анастасія ОлександрівнаВ статті здійснена спроба обгрунтування змісту педагогічних компонентів професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури. Визначені основні завдання розвитку властивостей педагога та аспекти формування готовнсоті до професійної діяльності.Документ Методи переконання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського та їх використання у професійній підготовці майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія МиколаївнаУ статті характеризуються методи переконання у педагогічній діяльності, що використовувалися В. О. Сухомлинським, та впливали на формування його гуманістичних поглядів в освіті. Доводиться доцільність використання досвіду навчально-виховної роботи видатного педагога у сучасній професійній підготовці майбутніх учителів.Документ Педагогічні основи формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шевченко, Анастасія ОлександрівнаВ статті здійснена спроба обґрунтування змісту формування професійної готовності у майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи. Досліджено основні компоненти формування готовності до позакласної роботи.Документ Культура рухів як складова готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи у початковій школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаУ статті розглядається проблема формування культури рухів студентів, як складової готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи у початковій школі. З’ясовано дієвий вплив на фахову підготовку студентів ритмікогімнастичних засобів. Визначено актуальність проблеми впровадження функціональної музики в навчальний процес факультетів фізичного виховання.Документ Формування внутрішньої мотивації до фізкультурно-оздоровчої діяльності в учнів старшого підліткового віку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Маркова, Олена ВіталіївнаУ статті досліджуються питання формування мотивації в старших підлітків до фізкультурно-оздоровчої діяльності як педагогічної проблеми. Приділяється увага специфіці утворенню мотивів у старшому підлітковому віці, охарактеризовано різноманітні форми, методи і засоби фізичного виховання у фізкультурно-оздоровчий діяльності. Акцентовано увагу на вікових, гендерних й особистісних мотивах занять фізичними вправами у шкільних секціях фізкультурної спрямованості.Документ Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до волонтерської діяльності в процесі навчально-виховної роботи вищого навчального закладу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Маркова, Олена ВіталіївнаУспішна професійна діяльність вимагає від сучасного фахівця з фізичної культури високого професіоналізму, творчості, глибоких знань, умінь і навичок як предметно-професійного, так і специфічного характеру, пов’язаного з особливостями майбутньої професії. Сучасний випускник вищого навчального закладу повинен вміти організовувати фізкультурно-оздоровчу і спортивно-масову роботу не тільки в школі, а й поза її межами. Однією з форм такої позашкільної роботи може стати волонтерська діяльність. Навчально-виховна робота вишу надає студенту можливість набути досвіду в організації волонтерської діяльності у сфері фізичної культури і спорту, що дозволить у майбутньому використовувати її в роботі вчителя. Створення у вищому навчальному закладі клубу студентів-волонтерів, сприяє ефективному розвитку творчості, самореалізації студентської молоді та професійному становленню майбутніх вчителів фізичної культури.Документ Підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури до навчальної діяльності засобами ігрових технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаУ статті здійснена спроба обґрунтування необхідності підвищення мотивації студентів факультету фізичного виховання до навчальної діяльності. З’ясовано, що підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури можливе за умови використання комплексу ігрових інновацій.Документ Формування у молодших школярів стійкої мотивації на здоровий спосіб життя у процесі реалізації програми інтегрованого предмета «Основи здоров’я»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черній, Валентина Петрівна(uk) У статті здійснено аналіз програмно-методичного забезпечення інтегрованого предмета «Основи здоров’я» у початковій школі та вивчено можливості для здобуття молодшими школярами знань та розвитку навичок, які сприятимуть формуванню стійкої мотивації до здорового способу життя.Документ Впровадження здоров’язбережувальних технологій навчання у спеціальні освітні заклади(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шевченко, Ольга Володимирівна(uk) В статті здійснена спроба обґрунтування гімнастики художньої, як сучасної здоров’язбережувальної технології для покращення фізичного розвитку учнів зі спеціальними потребами. З’ясовано, що готовність майбутніх учителів фізичної культури до вирішення даної проблеми можлива завдяки впровадження в навчальний процес спеціального навчального курсу.Документ Оптимізація пізнавальної активності майбутніх учителів фізичної культури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія Олександрівна(uk) В статті здійснена спроба обґрунтування необхідності підвищення пізнавальної активності майбутніх учителів фізичної культури до навчальної діяльності. З’ясовано, що стан відвідування занять та рівень успішності студентів залежить від їх пізнавальної активності.Документ Інтеграційно-тематичний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Бабенко, Андрій ЛеонідовичУ статті обґрунтовується інтеграційно-тематичний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. Визначаються наукові надбання у вирішенні цієї проблеми. Аналізуються роботи О. В. Петуніна і А. К. Кагієва, які ще у 80-ті роки ХХ ст. вважали одним із пріоритетних напрямків удосконалення системи підготовки вчителів фізичної культури комплексно-тематичний підхід. Характеризується три рівні інтеграції у навчанні. Визначається суть інтеграційно-тематичного підходу та характеризуються напрямки тематичної інтеграції; спеціально-предметна; психолого-педагогічна; предметно-методична; технологічно-методична.Документ Характеристика рівня знань та мотивів дотримання здорового способу життя студентів педагогічного вишу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Маркова, Олена ВіталіївнаУ статті розглядаються питання рівня знань та мотивів дотримання здорового способу життя студентів педагогічних спеціальностей. Охарактеризовано рівень знань студентів з таких понять як "здоров’я", "здоровий спосіб життя" та його складові. Визначено, які форми, методи і засоби збереження здоров’я відомі студентській молоді. Особливу увагу приділено дослідженню рівня знань з впливу фізичних вправ на організм та самоконтролю рівня здоров’я студентів. Акцентовано увагу на мотивах щодо дотримання здорового способу життя і занять фізичною культурою майбутніх педагогів та причини й фактори наявності шкідливих звичок у студентської молоді.Документ Оздоровча спрямованість уроків фізичної культури у практиці сучасної школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Черній, Валентина ПетрівнаУ статті проаналізовано й узагальнено практичний досвід вчителів фізичної культури та наукові дослідження вчених щодо реалізації оздоровчої спрямованості уроків фізичної культури у сучасній школі, які дозволять ефективно і цілеспрямовано застосовувати різні форми і методи фізичного виховання та сприятимуть формуванню у школярів стійкої мотивації до здорового способу життя.Документ Формування екологічної компетентності майбутнього викладача біології(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Логвінова, Ярослава ОлексіївнаУ статті розглядається екологічна компетентність як шлях вирішення екологічних негараздів та досягнення гармонії у системі "суспільство - природа". На основі узагальнення наукових джерел розкриваються особливості і змістове наповнення поняття "екологічна компетентність". Наводяться принципи процесу ефективного формування екологічної компетентності майбутнього викладача біолоігї. З’ясовано взаємозв’язок понять "екологічна культура" та "екологічна компетентність".Документ Сутнісний зміст позакласної роботи учителів фізичної культури у початковій школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаУ статті здійснено аналіз змісту позакласної роботи учителів фізичної культури у початковій школі. Досліджено основні форми організації позакласної роботи. Проведено аналіз структурних характеристик позакласної роботи вчителя фізичної культури у початковій школі.Документ Емоційний інтелект у контексті розвитку особистості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Челало, Світлана АндріївнаУ статті розглядається суть поняття "емоційний інтелект", його структура, характеристика високого та низького EQ. Описується співвідношення емоційного інтелекту з типами особистості. В роботі науково підтверджено єдність емоцій, почуттів, напрямів дослідження емоційного інтелекту, подана історична довідка про EQ як феномен сучасності ХІХ століття, про який багато дискутують і обговорюють в наукових колах. Чітко описується емоційний інтелект бізнесменів у життєвих ситуаціях сьогодення, доповнений даними літератури. У статті подається порівняльна характеристика емоційного інтелекту у дітей, дорослих; описуються необхідні етапи розвитку EQ для успішної самореалізації особистості; розглядається самостійна можливість розвитку EQ зусиллями особистості. У статті науково підтверджено необхідність розвитку емоційного інтелекту як важливого засобу для успішного розвитку і самореалізації особистості.