Кафедра теорії та методики фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/66

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до туристичної роботи
    (РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Щербатюк, Наталія Іванівна; Логвінова, Ярослава Олексіївна; Shcherbatyuk, Natalia Ivanivna; Logvinova, Yaroslava Oleksiivna
    (ua) У статті розглядається значення занять туризмом для реалізації специфічних функцій фізичнoї культури (oсвітньої, прикладної, спoртивної), для вирішення рекреаційних і oздoрoвчo-реабілітаційних цілей. Наголошено на актуальності вирішення проблеми підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до туристичної роботи. Представлено і обґрунтовано педагогічні умови, які сприятимуть ефективній підготовці вчителя фізичної культури до туристичної роботи: формування у майбутнього вчителя фізичної культури краєзнавчо-туристичних знань; набуття досвіду туристичної роботи через застосування інтерактивних технологій. Серед розглянутих інтерактивних методів найбільшою ефективністю для набуття майбутнім вчителем фізичної культури досвіду прийняття професійних рішень, формування ділових навичок під час лекційних, практичних, лабораторних занять відзначаються методи дискусії, ділової гри, презентації, тренінгу, колективного розв’язування творчих завдань.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток культури здоров’я майбутніх вчителів фізичної культури як базова умова формування здоров’язбережувальної компетентносі школярів
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Радіонова, Олена Леонідівна; Радионова, Елена Леонидовна; Radionova, Olena Leonidivna
    (uk) У статті розглядається проблема формування та розвитку культури здоров’я майбутнього вчителя фізичної культури та обґрунтовується необхідність підвищення якості його підготовки щодо оздоровлення школярів загальноосвітнього навчального закладу. Представлені дані дослідження, проведеного автором статті в області культури здоров’я студентів, які свідчать про достатньо низький рівень розвитку їх культури здоров'я. Що, в свою чергу, матиме негативний вплив на якість реалізації формування здоров’язбережувальної компетентності учнів під час майбутньої професійної діяльності. Розкриваються концептуальні ідеї, способи, методи та шляхи розвитку культури здоров’я майбутнього педагога.