Кафедра теорії та методики фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/66
Переглянути
2 результатів
community.search.results.head
Документ Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до туристичної роботи(РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Щербатюк, Наталія Іванівна; Логвінова, Ярослава Олексіївна; Shcherbatyuk, Natalia Ivanivna; Logvinova, Yaroslava Oleksiivna(ua) У статті розглядається значення занять туризмом для реалізації специфічних функцій фізичнoї культури (oсвітньої, прикладної, спoртивної), для вирішення рекреаційних і oздoрoвчo-реабілітаційних цілей. Наголошено на актуальності вирішення проблеми підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до туристичної роботи. Представлено і обґрунтовано педагогічні умови, які сприятимуть ефективній підготовці вчителя фізичної культури до туристичної роботи: формування у майбутнього вчителя фізичної культури краєзнавчо-туристичних знань; набуття досвіду туристичної роботи через застосування інтерактивних технологій. Серед розглянутих інтерактивних методів найбільшою ефективністю для набуття майбутнім вчителем фізичної культури досвіду прийняття професійних рішень, формування ділових навичок під час лекційних, практичних, лабораторних занять відзначаються методи дискусії, ділової гри, презентації, тренінгу, колективного розв’язування творчих завдань.Документ Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності з попередження дидактогенних порушень здоров’я учнів початкової школи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Панченко, Галина Іванівна; Панченко, Галина Ивановна; Panchenko, Galina Ivanivna(uk) Виокремлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності з попередження дидактогенних порушень здоров’я учнів початкової школи, а саме: формування стійкої позитивної мотивації студентів до майбутньої професійної діяльності щодо збереження здоров’я учнів; орієнтація на випереджально-прогностичну систему навчання відповідно до перспектив реформування здоров’язбережувальної складової початкової шкільної освіти; інтеграція знань студентів щодо майбутньої здоров’язбережувальної діяльності на основі валеологічного підходу. Експериментально доведено ефективність зазначених умов.