Кафедра теорії та методики фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/66
Переглянути
11 результатів
community.search.results.head
Документ Фізичне виховання і спорт в навчальних закладах України на сучасному етапі: стан, напрямки та перспективи розвитку. - Вип. 28(ФОП Піскова М. А., 2022)(ua) У збірнику подані наукові статті з актуальних проблем фізичного виховання, спорту і здоров’я людини, фізичної реабілітації й рекреації, що висвітлюють теоретичні, методичні, інноваційні та педагогічні питання щодо поліпшення якості підготовки фахівців у сфері фізичної культури і спорту, формування мотивації до здорового способу життя, рекреаційно-оздоровчої діяльності, обґрунтування змісту сучасної оздоровчої стратегії й реабілітаційно-корекційні технології, засобів стимуляції здоров’я різних верств населення, військово-патріотичного виховання сучасної молоді засобами фізичного виховання.Документ Особливості параметрів зовнішнього дихання у дітей з різними рівнями властивостей нервових процесів(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Нєворова, Людмила ВасилівнаДокумент Управління навчально-виховною та методичною роботою закладу спортивного спрямування(ФОП Озеров Г. В., 2018) Турчак, Анатолій Леонідович; Маркова, Олена ВіталіївнаДокумент Оздоровчі пріоритети фізичного виховання учнів у радянській школі повоєнних років(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Черній, Валентина ПетрівнаДокумент Особливості формування здорового способу життя у навчально-виховному середовищі сучасної школи(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Нєворова, Олена ВалеріївнаДокумент Діяльність "Шкіл сприяння здоров’ю" в Україні з формування здорового способу життя школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Черній, Валентина Петрівна(uk) У статті здійснено аналіз розвитку і діяльності Шкіл сприяння здоров’ю в Україні на прикладі навчальних закладів Запоріжжя, Харкова, Кривого Рогу. Розкрито головні напрями роботи з формування у школярів здорового способу життя в навчально-виховній діяльності Шкіл сприяння здоров’ю та показано ефективність створення в зазначених освітніх закладах системи роботи зі збереження та зміцнення здоров’я учнів.Документ Формування валеологічних знань як важливий фактор профілактики шкідливих звичок у учнів загальноосвітніх шкіл(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Турчак, Анатолій Леонідович(uk) У статті проведено аналіз стану проблеми формування валеологічних знань учнів як важливого фактору профілактики їх шкідливих звичок у процесі занять фізичною культурою.Документ Формування у молодших школярів стійкої мотивації на здоровий спосіб життя у процесі реалізації програми інтегрованого предмета «Основи здоров’я»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черній, Валентина Петрівна(uk) У статті здійснено аналіз програмно-методичного забезпечення інтегрованого предмета «Основи здоров’я» у початковій школі та вивчено можливості для здобуття молодшими школярами знань та розвитку навичок, які сприятимуть формуванню стійкої мотивації до здорового способу життя.Документ Характеристика рівня знань та мотивів дотримання здорового способу життя студентів педагогічного вишу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Маркова, Олена ВіталіївнаУ статті розглядаються питання рівня знань та мотивів дотримання здорового способу життя студентів педагогічних спеціальностей. Охарактеризовано рівень знань студентів з таких понять як "здоров’я", "здоровий спосіб життя" та його складові. Визначено, які форми, методи і засоби збереження здоров’я відомі студентській молоді. Особливу увагу приділено дослідженню рівня знань з впливу фізичних вправ на організм та самоконтролю рівня здоров’я студентів. Акцентовано увагу на мотивах щодо дотримання здорового способу життя і занять фізичною культурою майбутніх педагогів та причини й фактори наявності шкідливих звичок у студентської молоді.Документ Сутнісний зміст позакласної роботи учителів фізичної культури у початковій школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаУ статті здійснено аналіз змісту позакласної роботи учителів фізичної культури у початковій школі. Досліджено основні форми організації позакласної роботи. Проведено аналіз структурних характеристик позакласної роботи вчителя фізичної культури у початковій школі.