Кафедра теорії та методики фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/66

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Документ
    Основи гімнастики художньої
    (ФОП Піскова М. А., 2022) Шевченко, Ольга Володимирівна; Мельнік, Анастасія Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Рухливі ігри і забави
    (ФОП Піскова М. А., 2022) Шевченко, Ольга Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації з написання курсових робіт першого бакалаврського рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура)
    (РВВ ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2021) Шевченко, Ольга Володимирівна; Черній, Валентина Петрівна; Мельнік, Анастасія Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до туристичної роботи
    (РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Щербатюк, Наталія Іванівна; Логвінова, Ярослава Олексіївна; Shcherbatyuk, Natalia Ivanivna; Logvinova, Yaroslava Oleksiivna
    (ua) У статті розглядається значення занять туризмом для реалізації специфічних функцій фізичнoї культури (oсвітньої, прикладної, спoртивної), для вирішення рекреаційних і oздoрoвчo-реабілітаційних цілей. Наголошено на актуальності вирішення проблеми підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до туристичної роботи. Представлено і обґрунтовано педагогічні умови, які сприятимуть ефективній підготовці вчителя фізичної культури до туристичної роботи: формування у майбутнього вчителя фізичної культури краєзнавчо-туристичних знань; набуття досвіду туристичної роботи через застосування інтерактивних технологій. Серед розглянутих інтерактивних методів найбільшою ефективністю для набуття майбутнім вчителем фізичної культури досвіду прийняття професійних рішень, формування ділових навичок під час лекційних, практичних, лабораторних занять відзначаються методи дискусії, ділової гри, презентації, тренінгу, колективного розв’язування творчих завдань.
  • Ескіз
    Документ
    Формування педагогічної майстерності майбутнього тренера за освітніми компонентами «біомеханіка» і «біохімія»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Турчак, Анатолій Леонідович; Маркова, Олена Віталіївна; Turchak, Anatoliy Leonidovych; Markova, Olena Vitalyivna
    (ua) У статті розкриті окремі аспекти формування педагогічної майстерності майбутнього тренера у фаховій підготовці за освітніми компонентами «Біомеханіка» і «Біохімія». Охарактеризовані педагогічні здібності майбутнього фахівця (гностичні, проектувальні, організаторські, конструктивні, комунікативні) та їх застосування у професійній діяльності, розкриті рівні педагогічної майстерності тренера (мінімальний, середній, високий, найвищий) та вимоги до його професійної індивідуально-психологічної характеристики (знання, професійно-педагогічні уміння і навички, професійно-педагогічна спрямованість, загальна обдарованість, творчість, артистизм, імпровізація, оптимізм, ерудиція). Визначена роль освітніх компонентів «Біомеханіка» і «Біохімія» та особливості формування системи знань з біохімічних процесів, що відбуваються в організмі при виконанні тренувальної і змагальної діяльності. Встановлено, що біомеханічний аналіз спортивної техніки у власному виді спорту юними спортсменами під керівництвом тренера є важливою передумовою для ефективного навчання і правильного розуміння технічних прийомів.Педагогічна майстерність тренера полягає саме в тому, щоб дати можливість юним вихованцям навчитися самостійно аналізувати причини швидкої втоми, певних спортивних травм, зниження результативності на змаганнях, коли виконання техніки є ідеальним. Як швидко відновити організм, яке має бути харчування та питний режим, доцільність вживання вітамінних комплексів, біологічно активних добавок, адаптогенів. Спираючись на біохімічні знання, тренер має можливість науково та методологічно грамотно забезпечити підтримку здоров’я дитини не самостійно, а разом з вихованцем.
  • Ескіз
    Документ
    Національно-патріотичне виховання майбутніх фахівців галузі фізичної культури та спорту в новому історичному осмисленні
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Янчук, Дмитро Олександрович; Yanchuk, Dmytro Oleksandrovych
    (ua) Стаття присвячена проблемі національно – патріотичного виховання майбутніх фахівців галузі фізичної культури та спорту в новому історичному осмисленні. У постановці та обґрунтуванні проблеми національно-патріотичного виховання майбутніх фахівців фізичної культури та спорту ми визначаємо актуальність проблеми, визначаємо на чому формуються ціннісні орієнтири і громадянська самосвідомість у майбутніх фахівців галузі, яким нормативно-правовим забезпеченням ми керуємося та анонсуємо нові підходи і шляхи до національно – патріотичного виховання. Аналізуємо останні дослідження та публікації на тему національно – патріотичного виховання майбутніх фахівців фізичної культури та спорту в новому історичному осмисленні. В меті та викладенні основного матеріалу дослідження визначаємо формування готовності майбутніх фахівців галузі фізичної культури та спорту через систему національно - патріотичних цінностей, розуміємо які чинники впливають на процес формування, аналізуємо та можемо порівняти опитування у серпні 2022 року (Соціологічна група «Рейтинг» в рамках Сімнадцятого загальнонаціонального опитування ) в умовах війни з соціологічним дослідженням в рамках «Концепції загальнодержавної цільової соціальної програми патріотичного виховання населення» (2012 рік ) щодо різноманітних маркерів патріотизму українців тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Гігієнічні особливості харчування дівчат з надлишковою масою тіла під час оздоровчих занять шейпінгом
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Черній, Валентина Петрівна; Шевченко, Ольга Володимирівна; Нєворова, Олена Валеріївна; Chernii, Valentyna Petrivna; Shevchenko, Olha Volodymyrivna; Nievorova, Olena Valeriivna
    (ua) У статті теоретично та експериментально обґрунтовано гігієнічні особливості харчування під час оздоровчих занять шейпінгом спрямованих на нормалізацію маси тіла в досліджуваних осіб. Основна мета запропонованої методики полягала у нормалізації ваги студенток, зміцненні їхнього здоров’я, підвищенні зацікавленості та залученні дівчат до регулярних фізкультурно-оздоровчих занять шляхом застосування засобів шейпінгу. Встановлено необхідність внесення певних коректив у раціон харчування студенток з урахуванням фізіологічних потреб їхнього організму, дотриманням гігієнічних вимог до раціонального харчування досліджуваних. Наведено власний варіант корекції фактичного раціону харчування досліджуваних на прикладі складеного добового раціону харчування студенток з урахуванням виявлених недоліків. Здійснено порівняльний аналіз антропометричних показників досліджуваних студенток. Ефективність використання занять шейпінгом із дотриманням корекції харчування студенток, які мають надлишкову масу тіла, підтверджена експериментально, що виявилось у позитивній динаміці в антропометричних показниках дівчат.