Кафедра теорії та методики фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/66

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Науково-методичні засади впровадження інноваційних підходів до пр офесійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шевченко, Ольга Володимирівна; Shevchenko, Olga
    (ua) Стаття присвячена актуальній проблемі організації освітнього процесу у вишах майбутніх учителів фізичної культури. З’ясовано, що професійна підготовка студентів факультетів фізичного виховання є всебічним гармонійним розвитком і суб’єктивним станом особистості та поєднує в собі усвідомлення ролі педагогічної професії в суспільстві, соціальну відповідальність, намагання самостійно та творчо вирішувати професійні завдання. Обґрунтована необхідність запровадження інноваційних підходів в освітній процес вузів, які забезпечать умови розвитку особистості студентів, здійснення їх прав на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку та досягнення власної і суспільної мети. Запроваджено творчий пошук оригінальних, нестандартних вирішень різноманітних педагогічних ситуацій, навчальні технології, оригінальні виховні ідеї, форми та методи виховання, нестандартні підходи в управлінні студентською молоддю.
  • Ескіз
    Документ
    Інновації здоров’язбережувальних технологій у підготовці майбутніх учителів фізичної культури
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Шевченко, Ольга Владимировна; Shevchenko, Olga Vladimirovna
    (ua) Дана наукова стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів фізичної культури закладів загальної та середньої освіти до запровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес. У результаті вивчення зазначеного питання з’ясовано, що сучасна професійна підготовка студентів факультету фізичного виховання повинна перш за все спонукати їх до творчої організації навчально-виховного процесу в сучасних закладах освіти, здійснення наукових досліджень педагогічного процесу для розроблення й упровадження авторських методик та інноваційних педагогічних технологій навчання і виховання. Обгрунтована потреба запровадження інноваційних здоров’язбережувальних підходів в освітній процес закладів вищої освіти, які забезпечать педагогічні умови кваліфікованої підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до якісного викладання своєї дисципліни.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Ставлення до цінностей фізичної культури як компонент професійноспрямованої діяльності майбутнього фахівця
    (Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Турчак, Анатолій Леонідович; Дем’яненко, Микола Олегович
  • Ескіз
    Документ
    Вплив гімнастичних вправ на розвиток силових здібностей учнів 8–9 класів засобами колового тренування
    (Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2016) Стасенко, Олексій Анатолійович
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури до навчальної діяльності засобами ігрових технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія Олександрівна
    У статті здійснена спроба обґрунтування необхідності підвищення мотивації студентів факультету фізичного виховання до навчальної діяльності. З’ясовано, що підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури можливе за умови використання комплексу ігрових інновацій.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до волонтерської діяльності в процесі навчально-виховної роботи вищого навчального закладу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Маркова, Олена Віталіївна
    Успішна професійна діяльність вимагає від сучасного фахівця з фізичної культури високого професіоналізму, творчості, глибоких знань, умінь і навичок як предметно-професійного, так і специфічного характеру, пов’язаного з особливостями майбутньої професії. Сучасний випускник вищого навчального закладу повинен вміти організовувати фізкультурно-оздоровчу і спортивно-масову роботу не тільки в школі, а й поза її межами. Однією з форм такої позашкільної роботи може стати волонтерська діяльність. Навчально-виховна робота вишу надає студенту можливість набути досвіду в організації волонтерської діяльності у сфері фізичної культури і спорту, що дозволить у майбутньому використовувати її в роботі вчителя. Створення у вищому навчальному закладі клубу студентів-волонтерів, сприяє ефективному розвитку творчості, самореалізації студентської молоді та професійному становленню майбутніх вчителів фізичної культури.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика рівня знань та мотивів дотримання здорового способу життя студентів педагогічного вишу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Маркова, Олена Віталіївна
    У статті розглядаються питання рівня знань та мотивів дотримання здорового способу життя студентів педагогічних спеціальностей. Охарактеризовано рівень знань студентів з таких понять як "здоров’я", "здоровий спосіб життя" та його складові. Визначено, які форми, методи і засоби збереження здоров’я відомі студентській молоді. Особливу увагу приділено дослідженню рівня знань з впливу фізичних вправ на організм та самоконтролю рівня здоров’я студентів. Акцентовано увагу на мотивах щодо дотримання здорового способу життя і занять фізичною культурою майбутніх педагогів та причини й фактори наявності шкідливих звичок у студентської молоді.
  • Ескіз
    Документ
    Сутнісний зміст позакласної роботи учителів фізичної культури у початковій школі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Мельнік, Анастасія Олександрівна
    У статті здійснено аналіз змісту позакласної роботи учителів фізичної культури у початковій школі. Досліджено основні форми організації позакласної роботи. Проведено аналіз структурних характеристик позакласної роботи вчителя фізичної культури у початковій школі.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні основи формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шевченко, Анастасія Олександрівна
    В статті здійснена спроба обґрунтування змісту формування професійної готовності у майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи. Досліджено основні компоненти формування готовності до позакласної роботи.