Кафедра теорії та методики фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/66
Переглянути
15 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Основи гімнастики художньої(ФОП Піскова М. А., 2022) Шевченко, Ольга Володимирівна; Мельнік, Анастасія ОлександрівнаДокумент Основи гімнастики художньої(Центр оперативної поліграфії, 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Мельнік, Анастасія ОлександрівнаЗміст посібника спрямовано на методичне забезпечення освітнього процесу студентів факультету фізичного виховання педагогічних вишів спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура) з гімнастики художньої. Запропонований матеріал спрямований на використання у професійній підготовці фахівців з фізичної культури та олімпійського і професійного спорту.Документ Рухливі ігри і забави(ФОП Піскова М. А., 2022) Шевченко, Ольга ВолодимирівнаДокумент Методичні рекомендації з написання курсових робіт першого бакалаврського рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура)(РВВ ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2021) Шевченко, Ольга Володимирівна; Черній, Валентина Петрівна; Мельнік, Анастасія ОлександрівнаДокумент Спортивно-мистецькі засоби у формуванні професійних компетенцій майбутніх учителів фізичної культури(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Мельнік, Анастасія Олександрівна; Shevchenko, Olga Vladimirovna; Melnik, Anastasiia AleksandrovnaДокумент Гігієнічні особливості харчування дівчат з надлишковою масою тіла під час оздоровчих занять шейпінгом(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Черній, Валентина Петрівна; Шевченко, Ольга Володимирівна; Нєворова, Олена Валеріївна; Chernii, Valentyna Petrivna; Shevchenko, Olha Volodymyrivna; Nievorova, Olena Valeriivna(ua) У статті теоретично та експериментально обґрунтовано гігієнічні особливості харчування під час оздоровчих занять шейпінгом спрямованих на нормалізацію маси тіла в досліджуваних осіб. Основна мета запропонованої методики полягала у нормалізації ваги студенток, зміцненні їхнього здоров’я, підвищенні зацікавленості та залученні дівчат до регулярних фізкультурно-оздоровчих занять шляхом застосування засобів шейпінгу. Встановлено необхідність внесення певних коректив у раціон харчування студенток з урахуванням фізіологічних потреб їхнього організму, дотриманням гігієнічних вимог до раціонального харчування досліджуваних. Наведено власний варіант корекції фактичного раціону харчування досліджуваних на прикладі складеного добового раціону харчування студенток з урахуванням виявлених недоліків. Здійснено порівняльний аналіз антропометричних показників досліджуваних студенток. Ефективність використання занять шейпінгом із дотриманням корекції харчування студенток, які мають надлишкову масу тіла, підтверджена експериментально, що виявилось у позитивній динаміці в антропометричних показниках дівчат.Документ Науково-методичні засади впровадження інноваційних підходів до пр офесійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шевченко, Ольга Володимирівна; Shevchenko, Olga(ua) Стаття присвячена актуальній проблемі організації освітнього процесу у вишах майбутніх учителів фізичної культури. З’ясовано, що професійна підготовка студентів факультетів фізичного виховання є всебічним гармонійним розвитком і суб’єктивним станом особистості та поєднує в собі усвідомлення ролі педагогічної професії в суспільстві, соціальну відповідальність, намагання самостійно та творчо вирішувати професійні завдання. Обґрунтована необхідність запровадження інноваційних підходів в освітній процес вузів, які забезпечать умови розвитку особистості студентів, здійснення їх прав на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку та досягнення власної і суспільної мети. Запроваджено творчий пошук оригінальних, нестандартних вирішень різноманітних педагогічних ситуацій, навчальні технології, оригінальні виховні ідеї, форми та методи виховання, нестандартні підходи в управлінні студентською молоддю.Документ Інновації здоров’язбережувальних технологій у підготовці майбутніх учителів фізичної культури(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Шевченко, Ольга Владимировна; Shevchenko, Olga Vladimirovna(ua) Дана наукова стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів фізичної культури закладів загальної та середньої освіти до запровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес. У результаті вивчення зазначеного питання з’ясовано, що сучасна професійна підготовка студентів факультету фізичного виховання повинна перш за все спонукати їх до творчої організації навчально-виховного процесу в сучасних закладах освіти, здійснення наукових досліджень педагогічного процесу для розроблення й упровадження авторських методик та інноваційних педагогічних технологій навчання і виховання. Обгрунтована потреба запровадження інноваційних здоров’язбережувальних підходів в освітній процес закладів вищої освіти, які забезпечать педагогічні умови кваліфікованої підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до якісного викладання своєї дисципліни.Документ Рекреаційно-оздоровчий вплив рухливих ігор на організм школярів з недоліками у стані здоров’я(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Шевченко, Ольга Володимирівна; Шевченко, Ольга Владимировна; Shevchenko, Olga Vladimirovna; Мельнік, Анастасія Олександрівна; Мельник, Анастасия Александровна; Melnik, Anastasia Aleksandrovna(uk) Стаття присвячена проблемі здоров’язбереження школярів засобами рухливих ігор. Аналіз літературних джерел довів, що саме рухливі ігри сприяють формуванню та вдосконаленню життєво необхідних рухів і всебічному фізичному розвитку та зміцненню здоров’я дитини, вихованню позитивних моральних і вольових якостей. З’ясовано, що фізична рекреація школярів з особливими освітніми потребами полягає в забезпеченні психологічного комфорту й зацікавленості, за рахунок повної свободи вибору засобів, методів і форм занять. Виявлено дієвий вплив рухливих ігор на учнів з особливими освітніми потребами. Цілеспрямовано підібрані рухливі ігри сприяють оздоровленню, загартуванню й профілактиці, попередженню загострення захворювань. Обґрунтовано, що ігрові навантаження повинні відповідати руховому режиму, який призначають дитині з урахуванням ступеня активності, тяготи процесу захворювання та показників функціональних проб.Документ Розвиток гнучкості студентів на заняттях зі спортивно-педагогічного вдосконалення(ФОП Озеров Г. В., 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Куценко, Світлана Володимирівна