Кафедра теорії та методики фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/66

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Основи гімнастики художньої
    (Центр оперативної поліграфії, 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Мельнік, Анастасія Олександрівна
    Зміст посібника спрямовано на методичне забезпечення освітнього процесу студентів факультету фізичного виховання педагогічних вишів спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура) з гімнастики художньої. Запропонований матеріал спрямований на використання у професійній підготовці фахівців з фізичної культури та олімпійського і професійного спорту.
  • Ескіз
    Документ
    Спортивно-мистецькі засоби у формуванні професійних компетенцій майбутніх учителів фізичної культури
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Мельнік, Анастасія Олександрівна; Shevchenko, Olga Vladimirovna; Melnik, Anastasiia Aleksandrovna
  • Ескіз
    Документ
    Науково-методичні засади впровадження інноваційних підходів до пр офесійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шевченко, Ольга Володимирівна; Shevchenko, Olga
    (ua) Стаття присвячена актуальній проблемі організації освітнього процесу у вишах майбутніх учителів фізичної культури. З’ясовано, що професійна підготовка студентів факультетів фізичного виховання є всебічним гармонійним розвитком і суб’єктивним станом особистості та поєднує в собі усвідомлення ролі педагогічної професії в суспільстві, соціальну відповідальність, намагання самостійно та творчо вирішувати професійні завдання. Обґрунтована необхідність запровадження інноваційних підходів в освітній процес вузів, які забезпечать умови розвитку особистості студентів, здійснення їх прав на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку та досягнення власної і суспільної мети. Запроваджено творчий пошук оригінальних, нестандартних вирішень різноманітних педагогічних ситуацій, навчальні технології, оригінальні виховні ідеї, форми та методи виховання, нестандартні підходи в управлінні студентською молоддю.
  • Ескіз
    Документ
    Інновації здоров’язбережувальних технологій у підготовці майбутніх учителів фізичної культури
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Шевченко, Ольга Владимировна; Shevchenko, Olga Vladimirovna
    (ua) Дана наукова стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів фізичної культури закладів загальної та середньої освіти до запровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес. У результаті вивчення зазначеного питання з’ясовано, що сучасна професійна підготовка студентів факультету фізичного виховання повинна перш за все спонукати їх до творчої організації навчально-виховного процесу в сучасних закладах освіти, здійснення наукових досліджень педагогічного процесу для розроблення й упровадження авторських методик та інноваційних педагогічних технологій навчання і виховання. Обгрунтована потреба запровадження інноваційних здоров’язбережувальних підходів в освітній процес закладів вищої освіти, які забезпечать педагогічні умови кваліфікованої підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до якісного викладання своєї дисципліни.
  • Ескіз
    Документ
    Рекреаційно-оздоровчий вплив рухливих ігор на організм школярів з недоліками у стані здоров’я
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Шевченко, Ольга Володимирівна; Шевченко, Ольга Владимировна; Shevchenko, Olga Vladimirovna; Мельнік, Анастасія Олександрівна; Мельник, Анастасия Александровна; Melnik, Anastasia Aleksandrovna
    (uk) Стаття присвячена проблемі здоров’язбереження школярів засобами рухливих ігор. Аналіз літературних джерел довів, що саме рухливі ігри сприяють формуванню та вдосконаленню життєво необхідних рухів і всебічному фізичному розвитку та зміцненню здоров’я дитини, вихованню позитивних моральних і вольових якостей. З’ясовано, що фізична рекреація школярів з особливими освітніми потребами полягає в забезпеченні психологічного комфорту й зацікавленості, за рахунок повної свободи вибору засобів, методів і форм занять. Виявлено дієвий вплив рухливих ігор на учнів з особливими освітніми потребами. Цілеспрямовано підібрані рухливі ігри сприяють оздоровленню, загартуванню й профілактиці, попередженню загострення захворювань. Обґрунтовано, що ігрові навантаження повинні відповідати руховому режиму, який призначають дитині з урахуванням ступеня активності, тяготи процесу захворювання та показників функціональних проб.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток гнучкості студентів на заняттях зі спортивно-педагогічного вдосконалення
    (ФОП Озеров Г. В., 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Куценко, Світлана Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Науково-педагогічні підходи до шляхів здоров’язбереження студентів
    (ФОП Озеров Г. В., 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури
    (Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Шевченко, Ольга Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Формування у студентів педагогічної культури засобами ритміки і хореографії
    («Ексклюзив-Систем», 2016) Шевченко, Ольга Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження здоров’язбережувальних технологій навчання у спеціальні освітні заклади
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шевченко, Ольга Володимирівна
    (uk) В статті здійснена спроба обґрунтування гімнастики художньої, як сучасної здоров’язбережувальної технології для покращення фізичного розвитку учнів зі спеціальними потребами. З’ясовано, що готовність майбутніх учителів фізичної культури до вирішення даної проблеми можлива завдяки впровадження в навчальний процес спеціального навчального курсу.