Кафедра теорії та методики фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/66

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Формування педагогічної майстерності майбутнього тренера за освітніми компонентами «біомеханіка» і «біохімія»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Турчак, Анатолій Леонідович; Маркова, Олена Віталіївна; Turchak, Anatoliy Leonidovych; Markova, Olena Vitalyivna
    (ua) У статті розкриті окремі аспекти формування педагогічної майстерності майбутнього тренера у фаховій підготовці за освітніми компонентами «Біомеханіка» і «Біохімія». Охарактеризовані педагогічні здібності майбутнього фахівця (гностичні, проектувальні, організаторські, конструктивні, комунікативні) та їх застосування у професійній діяльності, розкриті рівні педагогічної майстерності тренера (мінімальний, середній, високий, найвищий) та вимоги до його професійної індивідуально-психологічної характеристики (знання, професійно-педагогічні уміння і навички, професійно-педагогічна спрямованість, загальна обдарованість, творчість, артистизм, імпровізація, оптимізм, ерудиція). Визначена роль освітніх компонентів «Біомеханіка» і «Біохімія» та особливості формування системи знань з біохімічних процесів, що відбуваються в організмі при виконанні тренувальної і змагальної діяльності. Встановлено, що біомеханічний аналіз спортивної техніки у власному виді спорту юними спортсменами під керівництвом тренера є важливою передумовою для ефективного навчання і правильного розуміння технічних прийомів.Педагогічна майстерність тренера полягає саме в тому, щоб дати можливість юним вихованцям навчитися самостійно аналізувати причини швидкої втоми, певних спортивних травм, зниження результативності на змаганнях, коли виконання техніки є ідеальним. Як швидко відновити організм, яке має бути харчування та питний режим, доцільність вживання вітамінних комплексів, біологічно активних добавок, адаптогенів. Спираючись на біохімічні знання, тренер має можливість науково та методологічно грамотно забезпечити підтримку здоров’я дитини не самостійно, а разом з вихованцем.
  • Ескіз
    Документ
    Формування педагогічної майстерності майбутнього тренера за освітніми компонентами «Біомеханіка» і «Біохімія»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Турчак, Анатолій Леонідович; Маркова, Олена Віталіївна; Turchak, Anatoly Leonidovych; Markova, Olena Vitalyivna
    (ua) У статті розкриті окремі аспекти формування педагогічної майстерності майбутнього тренера у фаховій підготовці за освітніми компонентами «Біомеханіка» і «Біохімія». Охарактеризовані педагогічні здібності майбутнього фахівця (гностичні, проектувальні, організаторські, конструктивні, комунікативні) та їх застосування у професійній діяльності, розкриті рівні педагогічної майстерності тренера (мінімальний, середній, високий, найвищий) та вимоги до його професійної індивідуально-психологічної характеристики (знання, професійно-педагогічні уміння і навички, професійно-педагогічна спрямованість, загальна обдарованість, творчість, артистизм, імпровізація, оптимізм, ерудиція). Визначена роль освітніх компонентів «Біомеханіка» і «Біохімія» та особливості формування системи знань з біохімічних процесів, що відбуваються в організмі при виконанні тренувальної і змагальної діяльності. Встановлено, що біомеханічний аналіз спортивної техніки у власному виді спорту юними спортсменами під керівництвом тренера є важливою передумовою для ефективного навчання і правильного розуміння технічних прийомів.Педагогічна майстерність тренера полягає саме в тому, щоб дати можливість юним вихованцям навчитися самостійно аналізувати причини швидкої втоми, певних спортивних травм, зниження результативності на змаганнях, коли виконання техніки є ідеальним. Як швидко відновити організм, яке має бути харчування та питний режим, доцільність вживання вітамінних комплексів, біологічно активних добавок, адаптогенів. Спираючись на біохімічні знання, тренер має можливість науково та методологічно грамотно забезпечити підтримку здоров’я дитини не самостійно, а разом з вихованцем.
  • Ескіз
    Документ
    Навчально-виховний процес у освітньому закладі спортивного профілю
    (ФОП Озеров Г. В., 2018) Турчак, Анатолій Леонідович; Мациборко, Ігор Михайлович
  • Ескіз
    Документ
    Управління навчально-виховною та методичною роботою закладу спортивного спрямування
    (ФОП Озеров Г. В., 2018) Турчак, Анатолій Леонідович; Маркова, Олена Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Історичні аспекти та практика роботи перших загальноосвітніх шкіл-інтернатів спортивного профілю
    (ФОП Озеров Г. В., 2018) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Ставлення до цінностей фізичної культури як компонент професійноспрямованої діяльності майбутнього фахівця
    (Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Турчак, Анатолій Леонідович; Дем’яненко, Микола Олегович
  • Ескіз
    Документ
    Ціннісні орієнтації як структурний компонент соціальної активності студентів
    (Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Факультет – історія становлення і розвитку
    («Ексклюзив-Систем», 2016) Турчак, Анатолій Леонідович
  • Ескіз
    Документ
    Формування валеологічних знань як важливий фактор профілактики шкідливих звичок у учнів загальноосвітніх шкіл
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Турчак, Анатолій Леонідович
    (uk) У статті проведено аналіз стану проблеми формування валеологічних знань учнів як важливого фактору профілактики їх шкідливих звичок у процесі занять фізичною культурою.