Кафедра теорії та методики фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/66
Переглянути
12 результатів
community.search.results.head
Документ Основи гімнастики художньої(Центр оперативної поліграфії, 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Мельнік, Анастасія ОлександрівнаЗміст посібника спрямовано на методичне забезпечення освітнього процесу студентів факультету фізичного виховання педагогічних вишів спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура) з гімнастики художньої. Запропонований матеріал спрямований на використання у професійній підготовці фахівців з фізичної культури та олімпійського і професійного спорту.Документ Понятійний словник з теорії і методики фізичного виховання(ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2017) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаДокумент Спортивно-мистецькі засоби у формуванні професійних компетенцій майбутніх учителів фізичної культури(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Мельнік, Анастасія Олександрівна; Shevchenko, Olga Vladimirovna; Melnik, Anastasiia AleksandrovnaДокумент Рекреаційно-оздоровчий вплив рухливих ігор на організм школярів з недоліками у стані здоров’я(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Шевченко, Ольга Володимирівна; Шевченко, Ольга Владимировна; Shevchenko, Olga Vladimirovna; Мельнік, Анастасія Олександрівна; Мельник, Анастасия Александровна; Melnik, Anastasia Aleksandrovna(uk) Стаття присвячена проблемі здоров’язбереження школярів засобами рухливих ігор. Аналіз літературних джерел довів, що саме рухливі ігри сприяють формуванню та вдосконаленню життєво необхідних рухів і всебічному фізичному розвитку та зміцненню здоров’я дитини, вихованню позитивних моральних і вольових якостей. З’ясовано, що фізична рекреація школярів з особливими освітніми потребами полягає в забезпеченні психологічного комфорту й зацікавленості, за рахунок повної свободи вибору засобів, методів і форм занять. Виявлено дієвий вплив рухливих ігор на учнів з особливими освітніми потребами. Цілеспрямовано підібрані рухливі ігри сприяють оздоровленню, загартуванню й профілактиці, попередженню загострення захворювань. Обґрунтовано, що ігрові навантаження повинні відповідати руховому режиму, який призначають дитині з урахуванням ступеня активності, тяготи процесу захворювання та показників функціональних проб.Документ Оптимізація фізичного розвитку дівчат старшого шкільного віку засобами фітнесу(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаДокумент Формування пізнавальної активності у студентів факультету фізичного виховання(ФОП Озеров Г. В., 2018) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаДокумент Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності в освітньому просторі(ФОП Озеров Г. В., 2018) Мельнік, Анастасія Олександрівна; Савенко, Дмитро ОлександровичДокумент Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури засобами шейпінгу(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2016) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаДокумент Оптимізація пізнавальної активності майбутніх учителів фізичної культури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія Олександрівна(uk) В статті здійснена спроба обґрунтування необхідності підвищення пізнавальної активності майбутніх учителів фізичної культури до навчальної діяльності. З’ясовано, що стан відвідування занять та рівень успішності студентів залежить від їх пізнавальної активності.Документ Підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури до навчальної діяльності засобами ігрових технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаУ статті здійснена спроба обґрунтування необхідності підвищення мотивації студентів факультету фізичного виховання до навчальної діяльності. З’ясовано, що підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури можливе за умови використання комплексу ігрових інновацій.