Кафедра теорії та методики фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/66
Переглянути
10 результатів
community.search.results.head
Документ Розвиток творчих здібностей у майбутніх вчителів фізичної культури на прикладі дисципліни «Біомеханіка»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Маркова, Олена Віталіївна; Маркова, Елена Витальевна; Markova, Olena Vitaliyivna(ua) Стаття присвячена розвитку творчих здібностей у майбутніх вчителів фізичної культури при впровадженні в методику викладання дисципліни «Біомеханіка» міждисциплінарного проекту «Біомеханічний аналіз фізичних вправ». Проектна діяльність студентів факультету фізичного виховання, включала наступні блоки: використання міждисциплінарних зв’язків у формуванні творчих здібностей студентів; практичне виконання обраної вправи з фіксацією техніки виконання в процесі відеозйомки; детальний біомеханічний аналіз власне виконаної вправи; презентація та захист проекту. За результатами аналізу експериментальних зрізів встановлено, що завдяки планомірній, системній та інтегрованій роботі при організації формувального етапу дослідження, у майбутніх вчителів фізичної культури експериментальної групи відбулися позитивні зрушення, особливо за продуктивним критерієм. Також збільшилася кількість студентів у групі з високим і середнім рівнем розвитку за рахунок зменшення у групі з низьким рівнем.Документ Біомеханічна характеристика елементів техніки спортивних вправ у художній гімнастиці(ФОП Озеров Г. В., 2018) Виноградова, Людмила Степанівна; Маркова, Олена ВіталіївнаДокумент Особливості складу тіла дітей підліткового віку(ФОП Озеров Г. В., 2018) Маркова, Олена ВіталіївнаДокумент Управління навчально-виховною та методичною роботою закладу спортивного спрямування(ФОП Озеров Г. В., 2018) Турчак, Анатолій Леонідович; Маркова, Олена ВіталіївнаДокумент Використання ситуаційних завдань на навчальних заняттях з дисципліни «біохімія» у майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Маркова, Олена ВіталіївнаДокумент Використання різножанрових кінофільмів при опануванні студентами дисципліни «Історія фізичної культури»(«Ексклюзив-Систем», 2016) Маркова, Олена ВіталіївнаДокумент Застосування методу проектів з дисципліни «біохімія» у підготовці майбутніх вчителів фізичної культури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Маркова, Олена Віталіївна; Маркова, Елена Витальевна(uk) Стаття присвячена впровадженню методу проектів як одного з ефективних способів організації самостійної роботи студентів. Мета дослідження – розкрити сутність проектних технологій та умови їх ефективного застосування під час вивчення дисципліни «Біохімія» у підготовці майбутніх вчителів фізичної культури. Методи дослідження: педагогічне спостереження, дослідницька бесіда, вивчення й узагальнення педагогічного досвіду, першоджерел, вивчення продуктів діяльності студентів. Результати дослідження – ефективне впровадження в навчальну діяльність студентів методу проектів з врахуванням рівня мотивації до навчання. Практичне значення проектної діяльності полягає у засвоєнні великого об’єму інформації із самостійної роботи студентів протягом всього семестру. Таким чином, проектна діяльність студентів з дисципліни «Біохімія» підвищує мотивацію до навчання та сприяє: ефективному засвоєнню знань, навчанню та формуванню міжособистісного спілкування та вмінню працювати в команді. Перспективами подальших наукових розвідок є аналіз успішності майбутніх вчителів фізичної культури з дисципліни «Біохімія» та тестуванні й анкетуванні для з'ясування рівня здобутих знань та мотиваційних установок до самостійного навчання студентів.Документ Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до волонтерської діяльності в процесі навчально-виховної роботи вищого навчального закладу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Маркова, Олена ВіталіївнаУспішна професійна діяльність вимагає від сучасного фахівця з фізичної культури високого професіоналізму, творчості, глибоких знань, умінь і навичок як предметно-професійного, так і специфічного характеру, пов’язаного з особливостями майбутньої професії. Сучасний випускник вищого навчального закладу повинен вміти організовувати фізкультурно-оздоровчу і спортивно-масову роботу не тільки в школі, а й поза її межами. Однією з форм такої позашкільної роботи може стати волонтерська діяльність. Навчально-виховна робота вишу надає студенту можливість набути досвіду в організації волонтерської діяльності у сфері фізичної культури і спорту, що дозволить у майбутньому використовувати її в роботі вчителя. Створення у вищому навчальному закладі клубу студентів-волонтерів, сприяє ефективному розвитку творчості, самореалізації студентської молоді та професійному становленню майбутніх вчителів фізичної культури.Документ Формування внутрішньої мотивації до фізкультурно-оздоровчої діяльності в учнів старшого підліткового віку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Маркова, Олена ВіталіївнаУ статті досліджуються питання формування мотивації в старших підлітків до фізкультурно-оздоровчої діяльності як педагогічної проблеми. Приділяється увага специфіці утворенню мотивів у старшому підлітковому віці, охарактеризовано різноманітні форми, методи і засоби фізичного виховання у фізкультурно-оздоровчий діяльності. Акцентовано увагу на вікових, гендерних й особистісних мотивах занять фізичними вправами у шкільних секціях фізкультурної спрямованості.Документ Характеристика рівня знань та мотивів дотримання здорового способу життя студентів педагогічного вишу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Маркова, Олена ВіталіївнаУ статті розглядаються питання рівня знань та мотивів дотримання здорового способу життя студентів педагогічних спеціальностей. Охарактеризовано рівень знань студентів з таких понять як "здоров’я", "здоровий спосіб життя" та його складові. Визначено, які форми, методи і засоби збереження здоров’я відомі студентській молоді. Особливу увагу приділено дослідженню рівня знань з впливу фізичних вправ на організм та самоконтролю рівня здоров’я студентів. Акцентовано увагу на мотивах щодо дотримання здорового способу життя і занять фізичною культурою майбутніх педагогів та причини й фактори наявності шкідливих звичок у студентської молоді.