Навчальні видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/151
Переглянути
16 результатів
collection.search.results.head
Документ Виробнича практика магістрантів: програма та методичні рекомендації(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Куценко, Тетяна Володимирівна; Мироненко, Наталя Василівна; Рябець, Сергій Іванович(uk) Виробнича практика є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття другого освітнього рівня «Магістр» і складається з двох частин: педагогічна практика в старшій школі і асистентська педагогічна практика. Вона є логічним продовженням теоретичного навчання і завершальним етапом його професійної підготовки, що спрямована на закріплення та реалізацію набутих предметних, психолого-педагогічних, науково-методичних знань, умінь і навичок, необхідних для майбутньої науково-педагогічної діяльності або педагогічної діяльності в школі. Виробнича практика сприяє удосконаленню набутих професійних знань та умінь студентів; сприяє розвитку педагогічного мислення, педагогічного цілепокладання, педагогічної спрямованості; сприяє формуванню професійно значущих якостей особистості, навичок самоосвіти і самовдосконалення. Педагогічна практика в школі охоплює компетенції діяльності на посаді вчителів з технологій в старшій школі, де реалізується профільне навчання, в комплексі з виховною роботою класних керівників. Особливістю асистентської практики є те, що магістранти заглиблюються у коло реальних проблем професійної праці викладача, вивчають зміст і обсяг його роботи. Студенти набувають професійних навичок та вмінь роботи в реальних педагогічних умовах, формують потребу систематично поповнювати свої знання та творчо їх використовувати в практичній діяльності. Практика передбачає безперервність та послідовність її проведення, формування у студентів обсягу практичних знань й умінь необхідного для здобуття відповідного освітнього рівня. Укладачі висловлюють щиру подяку рецензентам за корисне обговорення проблем змісту і проведення виробничих практик, надані консультації, поради та рекомендації, а також окремі матеріали стосовно педагогічної і психологічної складових практики.Документ Робочий зошит для семінарсько-практичних занять з курсу «Економічна і соціальна географія України»(2013) Нємець, Людмила Миколаївна; Сільченко, Юлія Юріївна; Вірченко, Павло АнатолійовичРобочий зошит розроблений як складова частина навчально-методичного комплексу для курсу «Економічна і соціальна географія України», однієї з важливих дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів географії.Документ Економічна і соціальна географія України(2014) Нємець, Людмила Миколаївна; Сільченко, Юлія Юріївна; Вірченко, Павло АнатолійовичНавчально-методичний посібник є теоретико-методичною базою для вивчення нормативного курсу «Економічна і соціальна географія України» для студентів освітньо- кваліфікаційного рівня «бакалавр» за напрямом підготовки 6.040104 – географія. Він може бути корисним при вивчені спеціальних курсів таких як «Географія природних ресурсів України», «Географія промисловості України», «Географія АПК України», «Географія транспорту України», «Суспільно-географічне районування України» тощо. Навчально-методичний посібник розрахований на студентів денного і заочного відділень географічних спеціальностей ВНЗ І-ІV р.а., а також на викладачів ВНЗ, вчителів географії та всіх тих, хто займається аналізом суспільно-географічних проблем сучасної України, цікавиться розвитком її економіки, особливостями трансформації господарства до європейського та світового економічного простору.Документ Менеджмент підприємницької діяльності(2012) Сільченко, Юлія Юріївна; Сильченко, Юлия Юрьевна; Ключко, Людмила Василівна; Ключко, Людмила ВасильевнаМета даного комплексу – надати методичну допомогу студентам та розвивати навички самостійної роботи при вивченні спецкурсу. Навчально-методичний комплекс містить загальну характеристику навчальної дисципліни «Менеджмент підприємницької діяльності», тематичний план, тези лекцій, плани семінарських занять, практичні завдання, тести для перевірки знань студентів, теми для самостійного опрацювання, рекомендовану літературу, питання для модульного контролю, вимоги до знань, умінь, навичок, систему оцінювання навчальних досягнень студентів, короткий словник основних термінів. Призначений для студентів денного і заочного відділень геолого-географічного факультету, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія».Документ Основы социальной географии(Харьковский национальный университет имени В. Н. Каразина, 2014) Немец, Людмила Николаевна; Нємець, Людмила Миколаївна; Сегида, Катерина Юрьевна; Сегіда, Катерина Юріївна; Сильченко, Юлия Юрьевна; Сільченко, Юлія ЮріївнаУчебное пособие разработано в соответствии с программой нормативной дисциплины «Основы социальной географии» как одной из базовых, важных в общем цикле общественно-географической подготовки географов. Цель учебного пособия: обеспечить условия для подготовки студентов (в первую очередь – иностранных студентов, которые обучаются преимущественно на русском языке) к занятиям, способствовать самостоятельной работе студентов, помочь более эффективно овладеть системой теоретических и фактических знаний, практических навыков самостоятельного исследования и др. Учебное пособие рассчитано на студентов дневного и заочного отделений геолого-географического факультета, обучающихся по направлению подготовки «География». Учебное пособие содержит общие сведения и тематический план учебной дисциплины, учебную программу, рекомендуемую литературу, тезисное содержание лекционной составляющей курса, перечень тем и планов семинарско-практических занятий, методические указания к их выполнению, вопросы к текущем и итоговому модульным контролям, систему оценивания знаний студентов, темы индивидуальных исследовательских заданий (рефератов и курсовых работ), их ориентировочную структуру и общие требования к оформлению. Пособие также содержит краткий словарь основных терминов и понятий.Документ Організація діагностики зі шкільного курсу атомної і ядерної фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі(Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Хомутенко, Максим ВолодимировичУ посібнику запропоновані тестові завдання з розділу «Атомна і ядерна фізика» шкільного курсу фізики. Завдання згруповані за змістовою тематикою у 7 тем, в кожній з яких представлені тести п’яти типів: «множинний вибір», «правильно/неправильно», «визначити пропущені слова», «відповідність та перетягування в тексті». Також у посібнику наведена методика створення та використання у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи хмаро орієнтованого навчального середовища з фізики, розкрито методи і прийоми роботи з ним та особливості впровадження у практику роботи. Посібник призначений для студентів, які навчаються за спеціальностями 014.08.01 Середня освіта (Фізика та 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська), 014.08.02 Середня освіта (Фізика та 014.04 Середня освіта (Математика) освітнього рівня «бакалавр» та 014.08.01 Середня освіта (Фізика та Економіка), 014.08.02 Середня освіта (Фізика) освітнього ступеня «магістр» фізико-математичних факультетів педагогічних вищих навчальних закладів, а також буде корисним учителям фізики загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Основи соціальної географії(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2012) Заволока, Юлія Юріївна; Нємець, Людмила Миколаївна; Сільченко, Юлія Юріївна(uk) Навчально-методичний комплекс містить програму, робочий план, тези лекцій‚ теми семінарських занять та практичних робіт з орієнтовним планом проведення‚ теми рефератів з орієнтовним змістом‚ варіанти контрольних та курсових робіт з курсу.Документ Фізика твердого тіла(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Подопригора, Наталія Володимирівна; Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна(uk) У посібнику представлені основні поняття структурної кристалофізики: симетрії в кристалах; агрегатні, конденсовані, впорядковані та невпорядковані, метастабільні і стійкі стани речовини; теорія міжатомних і міжмолекулярних зв’язків, принципи побудови конденсованих систем. Розглянуті основні математичні моделі динаміки кристалічних ґрат; квантова теорія теплоємності твердого тіла у моделях Ейнштейна і Дебая; елементи зонної теорії твердих тіл щодо аналізу електромагнітних властивостей металів, напівпровідників і діелектриків, магнітні властивості речовини, надпровідність, плазмовий стан речовини; кінетичні явища в кристалах; теоретичні основи та застосування оптичних квантових генераторів. Досить широко представлені різноманітні математичні методи фізики, застосовні для опису поведінки класичних і квантових систем щодо аналізу властивостей твердих тіл на основі математичних моделей його структурних одиниць. Матеріал доповнено значною кількістю задач за відповідними темами, задачі систематизовані у вигляді практикуму з їх розв’язку.Документ Математичні методи фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Подопригора, Наталія Володимирівна; Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна(uk) Пропонований посібник для студентів вищих навчальних закладів складено у відповідності до програми курсу «Математичні методи фізики» згідно галузевого стандарту вищої освіти: Галузь знань 0402 Фізико-математичні науки. Напрям підготовки 6.040203 Фізика*. Спеціалізація: Інформатика. Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра. Навчальний матеріал охоплює всі розділи математичної теорії поля, а також основні типи диференціальних рівнянь у частинних похідних другого поряду, які найчастіше зустрічаються у фізичних теоріях. Теоретичний матеріал доповнено значною кількістю задач з математичної теорії поля, які систематизовані як практикум з розв’язку фізичних задач.Документ Термодинаміка і статистична фізика(Сабоніт, 2012) Волчанський, Олег Володимирович; Гур’євська, Олександра Миколаївна; Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) Викладено поняття і принципи фізичної термодинаміки і статистичної фізики, застосування їх методів до параметрів макроскопічних систем. Курс розпочинається з вивчення феноменологічної термодинаміки, основні поняття і закони якої обґрунтовуються й узагальнюються в курсі статистичної фізики. Посібник укладено у відповідності до галузевого стандарту вищої освіти. Галузь: 0402 Фізико-математичні науки. Напрям підготовки: 6.040203 Фізика*. Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр. Матеріал доповнено значною кількістю фізичних задач за розділами та відповідними темами, задачі систематизовані у вигляді практикуму їх розв’язку. Курс покликаний забезпечити аудиторну та самостійну роботу студентів фізичних спеціальностей фізико-математичних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів.