Навчальні видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/151
Переглянути
21 результатів
collection.search.results.head
Документ Виробнича практика магістрантів: програма та методичні рекомендації(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Куценко, Тетяна Володимирівна; Мироненко, Наталя Василівна; Рябець, Сергій Іванович(uk) Виробнича практика є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття другого освітнього рівня «Магістр» і складається з двох частин: педагогічна практика в старшій школі і асистентська педагогічна практика. Вона є логічним продовженням теоретичного навчання і завершальним етапом його професійної підготовки, що спрямована на закріплення та реалізацію набутих предметних, психолого-педагогічних, науково-методичних знань, умінь і навичок, необхідних для майбутньої науково-педагогічної діяльності або педагогічної діяльності в школі. Виробнича практика сприяє удосконаленню набутих професійних знань та умінь студентів; сприяє розвитку педагогічного мислення, педагогічного цілепокладання, педагогічної спрямованості; сприяє формуванню професійно значущих якостей особистості, навичок самоосвіти і самовдосконалення. Педагогічна практика в школі охоплює компетенції діяльності на посаді вчителів з технологій в старшій школі, де реалізується профільне навчання, в комплексі з виховною роботою класних керівників. Особливістю асистентської практики є те, що магістранти заглиблюються у коло реальних проблем професійної праці викладача, вивчають зміст і обсяг його роботи. Студенти набувають професійних навичок та вмінь роботи в реальних педагогічних умовах, формують потребу систематично поповнювати свої знання та творчо їх використовувати в практичній діяльності. Практика передбачає безперервність та послідовність її проведення, формування у студентів обсягу практичних знань й умінь необхідного для здобуття відповідного освітнього рівня. Укладачі висловлюють щиру подяку рецензентам за корисне обговорення проблем змісту і проведення виробничих практик, надані консультації, поради та рекомендації, а також окремі матеріали стосовно педагогічної і психологічної складових практики.Документ Методичні вказівки для самостійної роботи студентів спеціальності "Економічна та соціальна географія” з курсу "Географія ринку праці України"(2008) Заволока, Юлія Юріївна; Сільченко, Юлія ЮріївнаМетодичні вказівки розроблені до програми курсу «Географія ринку праці України» як одного з важливих спецкурсів у циклі дисциплін професійної і практичної підготовки магістрів соціально-економічної географії. Мета: надати методичну допомогу студентам та розвивати навички самостійної роботи при вивченні курсу «Географія ринку праці України». Методичні вказівки розраховані на студентів денного і заочного відділень геолого-географічного факультету, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія». Методичні вказівки містять загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до рівнів компетентності студентів, рекомендовану літературу, теми і плани практичних та семінарських занять, питання до модульного контролю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.Документ Економічна і соціальна географія України(2009) Нємець, Людмила Миколаївна; Немец, Людмила Николаевна; Заволока, Юлія Юріївна; Заволока, Юлия Юрьевна; Сільченко, Юлія Юріївна; Сильченко, Юлия ЮрьевнаНавчально-методичний комплекс розроблено для надання допомоги студентам при вивчені одного з важливих курсів «Економічна і соціальна географія України» як одного з найважливіших у циклі дисциплін професійної і практичної підготовки бакалавра географії. Мета комплексу – надати методичну допомогу студентам для підготовки до практичних і семінарських занять та розвивати навички самостійної роботи при вивчені курсу. Складовою комплексу є робочий зошит для практичних робіт. Навчально-методичний комплекс розрахований на студентів денного і заочного відділень геолого-географічного факультету, які навчаються за кваліфікаційним рівнем бакалавр географії. Комплекс містить загальні відомості про курс, тематичний план, навчальну програму з вимогами до рівнів компетентності студентів, тези лекції, запитання для самоконтролю знань, орієнтовані питання до модульного контролю, рекомендовану літературу, теми і плани практичних і семінарських занять.Документ Економічна і соціальна географія України(2009) Нємець, Людмила Миколаївна; Немец, Людмила Николаевна; Заволока, Юлія Юріївна; Заволока, Юлия Юрьевна; Сільченко, Юлія Юріївна; Сильченко, Юлия ЮрьевнаРобочий зошит розроблений як складова частина навчально-методичного комплексу для курсу «Економічна і соціальна географія України», однієї з важливих дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів географії.Документ Робочий зошит для семінарсько-практичних занять з курсу «Економічна і соціальна географія України»(2013) Нємець, Людмила Миколаївна; Сільченко, Юлія Юріївна; Вірченко, Павло АнатолійовичРобочий зошит розроблений як складова частина навчально-методичного комплексу для курсу «Економічна і соціальна географія України», однієї з важливих дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів географії.Документ Економічна і соціальна географія України(2014) Нємець, Людмила Миколаївна; Сільченко, Юлія Юріївна; Вірченко, Павло АнатолійовичНавчально-методичний посібник є теоретико-методичною базою для вивчення нормативного курсу «Економічна і соціальна географія України» для студентів освітньо- кваліфікаційного рівня «бакалавр» за напрямом підготовки 6.040104 – географія. Він може бути корисним при вивчені спеціальних курсів таких як «Географія природних ресурсів України», «Географія промисловості України», «Географія АПК України», «Географія транспорту України», «Суспільно-географічне районування України» тощо. Навчально-методичний посібник розрахований на студентів денного і заочного відділень географічних спеціальностей ВНЗ І-ІV р.а., а також на викладачів ВНЗ, вчителів географії та всіх тих, хто займається аналізом суспільно-географічних проблем сучасної України, цікавиться розвитком її економіки, особливостями трансформації господарства до європейського та світового економічного простору.Документ Менеджмент підприємницької діяльності(2012) Сільченко, Юлія Юріївна; Сильченко, Юлия Юрьевна; Ключко, Людмила Василівна; Ключко, Людмила ВасильевнаМета даного комплексу – надати методичну допомогу студентам та розвивати навички самостійної роботи при вивченні спецкурсу. Навчально-методичний комплекс містить загальну характеристику навчальної дисципліни «Менеджмент підприємницької діяльності», тематичний план, тези лекцій, плани семінарських занять, практичні завдання, тести для перевірки знань студентів, теми для самостійного опрацювання, рекомендовану літературу, питання для модульного контролю, вимоги до знань, умінь, навичок, систему оцінювання навчальних досягнень студентів, короткий словник основних термінів. Призначений для студентів денного і заочного відділень геолого-географічного факультету, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія».Документ Основы социальной географии(Харьковский национальный университет имени В. Н. Каразина, 2014) Немец, Людмила Николаевна; Нємець, Людмила Миколаївна; Сегида, Катерина Юрьевна; Сегіда, Катерина Юріївна; Сильченко, Юлия Юрьевна; Сільченко, Юлія ЮріївнаУчебное пособие разработано в соответствии с программой нормативной дисциплины «Основы социальной географии» как одной из базовых, важных в общем цикле общественно-географической подготовки географов. Цель учебного пособия: обеспечить условия для подготовки студентов (в первую очередь – иностранных студентов, которые обучаются преимущественно на русском языке) к занятиям, способствовать самостоятельной работе студентов, помочь более эффективно овладеть системой теоретических и фактических знаний, практических навыков самостоятельного исследования и др. Учебное пособие рассчитано на студентов дневного и заочного отделений геолого-географического факультета, обучающихся по направлению подготовки «География». Учебное пособие содержит общие сведения и тематический план учебной дисциплины, учебную программу, рекомендуемую литературу, тезисное содержание лекционной составляющей курса, перечень тем и планов семинарско-практических занятий, методические указания к их выполнению, вопросы к текущем и итоговому модульным контролям, систему оценивания знаний студентов, темы индивидуальных исследовательских заданий (рефератов и курсовых работ), их ориентировочную структуру и общие требования к оформлению. Пособие также содержит краткий словарь основных терминов и понятий.Документ Організація діагностики зі шкільного курсу атомної і ядерної фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі(Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Хомутенко, Максим ВолодимировичУ посібнику запропоновані тестові завдання з розділу «Атомна і ядерна фізика» шкільного курсу фізики. Завдання згруповані за змістовою тематикою у 7 тем, в кожній з яких представлені тести п’яти типів: «множинний вибір», «правильно/неправильно», «визначити пропущені слова», «відповідність та перетягування в тексті». Також у посібнику наведена методика створення та використання у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи хмаро орієнтованого навчального середовища з фізики, розкрито методи і прийоми роботи з ним та особливості впровадження у практику роботи. Посібник призначений для студентів, які навчаються за спеціальностями 014.08.01 Середня освіта (Фізика та 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська), 014.08.02 Середня освіта (Фізика та 014.04 Середня освіта (Математика) освітнього рівня «бакалавр» та 014.08.01 Середня освіта (Фізика та Економіка), 014.08.02 Середня освіта (Фізика) освітнього ступеня «магістр» фізико-математичних факультетів педагогічних вищих навчальних закладів, а також буде корисним учителям фізики загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Основи соціальної географії(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2012) Заволока, Юлія Юріївна; Нємець, Людмила Миколаївна; Сільченко, Юлія Юріївна(uk) Навчально-методичний комплекс містить програму, робочий план, тези лекцій‚ теми семінарських занять та практичних робіт з орієнтовним планом проведення‚ теми рефератів з орієнтовним змістом‚ варіанти контрольних та курсових робіт з курсу.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »