Навчальні видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/151
Переглянути
Документ Лабораторний практикум з курсу загальної фізики. Ч. 1. Механіка(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Антонова, Ніна Григорівна; Подопригора, Наталія Володимирівна; Сальник, Ірина Володимирівна; Ткачук, Іван Юрійович; Царенко, Олег МиколайовичУ посібнику описано рекомендації щодо виконання лабораторних робіт фізи-чного практикуму з механіки. Тематику і зміст робіт узгоджено з галузевим стандар-том вищої освіти за спеціальністю 6.010100 Педагогіка та методика середньої освіти. Фізика та навчальної програми курсу загальної фізики.Документ Лабораторний практикум з курсу загальної фізики. Ч. 2. Молекулярна фізика(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Антонова, Ніна Григорівна; Гур’євська, Олександра Миколаївна; Подопригора, Наталія Володимирівна; Сальник, Ірина Володимирівна; Царенко, Олег МиколайовичУ посібнику описано рекомендації щодо виконання лабораторних робіт фізичного практикуму з молекулярної фізики. Тематику і зміст робіт узгоджено з галузевим стандартом вищої освіти за напрямом підготовки 6.040203 Фізика* та навчальної програми курсу загальної фізики.Документ Математичні методи фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Подопригора, Наталія Володимирівна; Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна(uk) Пропонований посібник для студентів вищих навчальних закладів складено у відповідності до програми курсу «Математичні методи фізики» згідно галузевого стандарту вищої освіти: Галузь знань 0402 Фізико-математичні науки. Напрям підготовки 6.040203 Фізика*. Спеціалізація: Інформатика. Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра. Навчальний матеріал охоплює всі розділи математичної теорії поля, а також основні типи диференціальних рівнянь у частинних похідних другого поряду, які найчастіше зустрічаються у фізичних теоріях. Теоретичний матеріал доповнено значною кількістю задач з математичної теорії поля, які систематизовані як практикум з розв’язку фізичних задач.Документ Термодинаміка і статистична фізика(Сабоніт, 2012) Волчанський, Олег Володимирович; Гур’євська, Олександра Миколаївна; Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) Викладено поняття і принципи фізичної термодинаміки і статистичної фізики, застосування їх методів до параметрів макроскопічних систем. Курс розпочинається з вивчення феноменологічної термодинаміки, основні поняття і закони якої обґрунтовуються й узагальнюються в курсі статистичної фізики. Посібник укладено у відповідності до галузевого стандарту вищої освіти. Галузь: 0402 Фізико-математичні науки. Напрям підготовки: 6.040203 Фізика*. Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр. Матеріал доповнено значною кількістю фізичних задач за розділами та відповідними темами, задачі систематизовані у вигляді практикуму їх розв’язку. Курс покликаний забезпечити аудиторну та самостійну роботу студентів фізичних спеціальностей фізико-математичних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів.Документ Фізика твердого тіла(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Подопригора, Наталія Володимирівна; Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна(uk) У посібнику представлені основні поняття структурної кристалофізики: симетрії в кристалах; агрегатні, конденсовані, впорядковані та невпорядковані, метастабільні і стійкі стани речовини; теорія міжатомних і міжмолекулярних зв’язків, принципи побудови конденсованих систем. Розглянуті основні математичні моделі динаміки кристалічних ґрат; квантова теорія теплоємності твердого тіла у моделях Ейнштейна і Дебая; елементи зонної теорії твердих тіл щодо аналізу електромагнітних властивостей металів, напівпровідників і діелектриків, магнітні властивості речовини, надпровідність, плазмовий стан речовини; кінетичні явища в кристалах; теоретичні основи та застосування оптичних квантових генераторів. Досить широко представлені різноманітні математичні методи фізики, застосовні для опису поведінки класичних і квантових систем щодо аналізу властивостей твердих тіл на основі математичних моделей його структурних одиниць. Матеріал доповнено значною кількістю задач за відповідними темами, задачі систематизовані у вигляді практикуму з їх розв’язку.