Бакалаври

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5545

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Проєкт Telegram-каналу на тему особистісного розвитку
    (2024) Ткачук, Діана Олександрівна; Tkachuk, D. O.
    (ua) Тема бакалаврської роботи є актуальною в контексті зростання попиту на справжні, емоційно підтримуючі медіа у часи психологічного та соціального неспокою. Новизна проекту полягає у створенні повільного медіа-каналу на основі Telegram, який поєднує рефлексивний сторітеллінг, візуальний мінімалізм і емпатичний тон. Проект також представляє повний цикл розвитку Telegram-каналу — від концепції та структури контенту до стратегій просування та взаємодії з аудиторією. Отже, автор створив робочий цифровий медіа-продукт, який є прикладом неінституціоналізованих медіа, заснованих на довірі, присутності та самоаналізі. Цільова аудиторія – емоційно свідома українська молодь, яка прагне розумової ясності та змістовного спілкування. (en) The topic of the bachelor’s thesis is pertinent within the context of rising demand for genuine, emotionally supportive media in times of psychological and social unease. The novelty of the project lies in the establishment of a Telegram-based slow-media channel that blends reflective storytelling, visual minimalism and an empathetic tone. The project also presents a complete development cycle of the Telegram channel — from concept and content structure to promotion strategies and audience interaction. Consequently, the author created a working digital media product that exemplifies non-institutionalized media based on trust, presence, and introspection. The target audience is emotionally conscious Ukrainian youth seeking mental clarity and meaningful communication.
  • Ескіз
    Документ
    Створення журналістського блогу
    (2024) Кучугура, Ілля Олександрович; Kuchugura, I. O.
    (ua) Мета кваліфікаційної роботи — створення літературного журналістського блогу на платформі Telegram. У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти розробки журналістського блогу, як засобу популяризації літератури серед широкої спільноти. Результати дослідження можуть бути використані під час вивчення дисциплін «Кросмедійна журналістика», «Медіакритика», «Медіаменеджмент», «Інтернет-журналістика», а також під час розробки спецкурсів та спецсемінарів із роботи з сучасними медіа. (en) The aim of this qualification thesis is to create a literary journalistic blog on the Telegram platform The work examines the theoretical and practical aspects of developing a journalistic blog as a means of promoting literature among a wide audience. The results of the study can be applied in the teaching of courses such as “Cross-media Journalism”, “Media Criticism”, “Media Management”, “Online Journalism”, as well as in the development of special courses and seminars focused on working with modern media platforms.
  • Ескіз
    Документ
    Створення журналістських матеріалів для газети «Сільське життя»
    (2024) Горбенко, Роксолана Валеріївна; Horbenko, R. V.
    (ua) Мета кваліфікаційної роботи — дослідити специфіку функціонування регіональної преси в Україні на прикладі газети «Сільське життя». У роботі розглядаються теоретичні засади розвитку регіональних ЗМІ, історичний контекст сільськогосподарської преси, сучасний стан журналістики Кіровоградщини, а також подано авторські журналістські матеріали для газети. Практичне значення дослідження полягає у створенні журналістських публікацій, що відповідають тематичним та жанровим особливостям видання «Сільське життя», а також у пропозиціях щодо цифрової трансформації газети з метою підвищення її конкурентоспроможності та розширення читацької аудиторії. Основні положення роботи можуть бути використані в межах фахових навчальних дисциплін а також у практичній діяльності редакцій локальних ЗМІ. (en) The purpose of the qualification work is to explore the specifics of regional press functioning in Ukraine using the Silske Zhyttia newspaper as a case study. The paper considers the theoretical foundations of regional media development, the historical context of agricultural press, the current state of journalism in the Kirovohrad region, and includes original journalistic materials written for the newspaper. The practical significance of the study lies in the development of journalistic publications aligned with the thematic and genre focus of Silske Zhyttia, as well as in the suggestions for digital transformation of the publication to enhance its competitiveness and audience reach. The main ideas of the work can be applied in academic disciplines and in the practical work of local media editorial offices.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка концепції освітнього подкасту з журналістики
    (2024) Велика, Юлія Олександрівна; Velyka, Y. O.
    (ua) Метою кваліфікаційної роботи є розробка концепції освітнього мультимедійного подкасту, орієнтованого на студентів-журналістів, що поєднує сучасні формати аудіовізуального контенту з актуальними темами журналістської освіти. У дослідженні проаналізовано еволюцію подкастингу, його типологію, жанрові та технічні особливості, освітній потенціал і роль у цифровій комунікації. У практичній частині розроблено концепцію подкасту: визначено формат, структуру, тематику випусків, цільову аудиторію, запропоновано сценарії, аудіовізуальні компоненти та рекомендації з технічного оформлення й публікації. Особливу увагу приділено мультимедійному формату як засобу підвищення ефективності навчального процесу. Практичне значення роботи полягає у можливості використання подкасту як інноваційного інструменту у вищій освіті, для викладання фахових дисциплін, а також для розвитку кросмедійних навичок студентів. (en) The aim of this qualification work is to develop a concept for an educational multimedia podcast focused on journalism students, combining modern audiovisual formats with relevant topics in journalism education. The research analyzes the evolution of podcasting, its classification, genre and technical features, educational potential, and role in digital communication. The practical part of the work presents a detailed concept for the podcast: format, structure, themes, target audience, sample scripts, audiovisual elements, and recommendations for publication. Special attention is paid to the multimedia format as a tool for improving learning efficiency. The practical significance of the work lies in the possibility of using the podcast as an innovative tool in higher education, both for teaching professional disciplines and for developing students’ cross-media skills.