Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/12

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Songs in the english language classroom
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Sandruk, Svitlana Ivanivna; Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна
    (uk) Використання пісень як технології навчання на уроках англійської мови привертає до себе усе більшу увагу. Навчання англійської мови може бути реалізовано у релаксованій та приємній манері з використанням пісні на уроках англійської мови. Пісні можуть змінити одноманітний настрій на уроці англійської мови, з ефектом музики, що зменшує напругу та підвищує настрій. Пісні забезпечують комфортні умови на уроках англійської мови таким чином, що студенти можуть формувати свої мовленнєві компетенції не напружуючись. Пісні мають значний культурний потенціал, їх ідіоматичні і поетичні вирази, їхні терапевтичні функції роблять пісні бездоганним інструментом для навчання англійської мови.