Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/12
Переглянути
7 результатів
collection.search.results.head
Документ Scientific-methodical ensuring of individualizationof professional training of future foreign language teachers: criteria and indicators(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Chernionkov, Yaroslav Oleksandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович(uk) У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз змісту понять «критерій», «критерій індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних педагогічних закладах. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано власно створену систему критеріїв та показників індивідуалізації професійної підготовки саме вчителя іноземних мов; було зазначено, що структура індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов може відбуватися в єдності наступних взаємопов’язаних критеріїв: особистісного, пізнавально-орієнтовного, діяльнісно-рефлективного, контрольно-прогностичного, творчо-продуктивного. В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (критерії та показники індивідуалізації) в умовах спеціально створеного середовища.Документ Participation in socially beneficial activity: a prerequisite for effective professional training of future foreign language teachers(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Chernionkov, Yaroslav Oleksandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович; Чернёнков, Ярослав Александрович(ru) Данное исследование было проведено с целью определения и апробации основных типов общественно-полезной деятельности студентов на первых курсах обучения на факультетах иностранных языков высших учебных заведений и является важным этапом подготовки диссертационного исследования. В частности, был проведен подробный теоретический и обширный практический анализ различных видов исследуемой деятельности студентов в процессе профессиональной подготовки.Документ Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: інноваційний аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Черньонков, Ярослав Олександрович(uk) У статті розглянуто кілька шляхів організації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у процесі інноваційності сучасної освіти.Документ An independent work as an important factor of the individualization of professional training of the future teacher of foreign languages(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Chernyonkov, Yaroslav; Черньонков, Ярослав Олександрович(uk) У статті проаналізовано зміст поняття самостійно-індивідуальна робота майбутнього вчителя іноземних мов у процесі професійної підготовки у вищих навчальних педагогічних закладах в рамках позанавчальної діяльності. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення, мету та завдання процесу «Самостійної роботи»; запропоновано власно створену систему самостійно-індивідуальної роботи за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр»; окреслено основні завдання та види роботи досліджуваного утворення по курсам. В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (індивідуалізації самостійно-індивідуальної роботи) в умовах спеціально створеного середовища: Одеський та Кіровоградський виші.Документ Професійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигма(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Черньонков, Ярослав Олександрович(uk) У статті проаналізовано зміст поняття дистанційної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у вищих навчальних педагогічних закладах на прикладах передових прогресивних освітянських систем. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; визначено три основні типи дистанційної взаємодії; окреслено основні компоненти досліджуваного утворення; проаналізовано найефективніші критерії дистанційної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов (обізнаності, спроможності, схильності). В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (дистанційної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов) в умовах спеціально створеного середовища: Черкаський та Кіровоградський виші.Документ Innovative characteristics of individualization of professional training of the foreign languages at the high school(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Chernyonkov, Yaroslav Olexandrovych; Черньонков, Ярослав ОлександровичУ даній статті аналізуються деякі інноваційні характеристики індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах (на основі Кіровоградського державного педагогічного університету імені В. Винниченка та Черкаського національного педагогічного університету імені Б. Хмельницького).Документ Особливості навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Костюченко, Костянтин ЄвгеновичСтаття присвячена дослідженню особливостей використання системи вправ навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ. Автор розкриває структуру підготовки діалогу та розкладає навчальну бесіду як ефективний прийом розвитку діалогічного мовлення. Пропонує методику підготовки викладача до навчання діалогічного мовлення студентів на заняттях з англійської мови.