Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/152

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання як метод навчання фізики: прикладний аспект
    (2014) Подопригора, Наталія Володимирівна; Подопригора, Наталия Владимировна; Podopygora, N.
    (uk) В статті представленні практичні розробки автора щодо комплексного вирішення проблеми навчання майбутніх вчителів математичному моделюванню як методу навчання фізики: на початковому етапі систематичного вивчення фізики, ІІ закону Ньютона, закону Ампера.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми побудови відкритої та гнучкої методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Подопригора, Наталія Володимирівна
    (uk) Розглядаються тенденції розвитку фундаментальної фізико-математичної освіти, зближення природничо-наукового та гуманітарного, що уможливлюють розв’язання проблеми побудови відкритої та гнучкої науково-обґрунтованої методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах.
  • Ескіз
    Документ
    Співвідношення методологічних надпредметних і предметних компетенцій математики
    (2015) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podopryhora, N. V.
    (uk) Стаття присвячена дослідженню проблеми міждисциплінарного підходу до навчання студентів математичних методів фізики. Обґрунтовується доцільність врахування міждисциплінарних зв’язків у навчально-пізнавальному процесі з фізики, в якому математичне моделювання виступає одним із інтегративних чинників. Встановлюється співвідношення методологічних надпредметних і предметних компетенцій математики й фізики в процесі підготовки майбутніх учителів фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми кількісної оцінки педагогічних явищ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Сальник, Ірина Володимирівна
    (uk) В статті розглянуті проблеми проведення педагогічного експерименту та вибору адекватних методик оцінки його результатів. Розглянуті сучасні тенденції реалізації педагогічного експерименту, що орієнтовані на застосування комп’ютерних технологій та прикладних математичних та статистичних програм.