Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/152
Переглянути
3 результатів
collection.search.results.head
Документ Посилення практичноїспрямованості експериментальних завдань в системі природничих дисциплін і предметно -профільних інтегративних курсів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Вовкотруб, Віктор Павлович; Манойленко, Наталія Володимирівна; Вовкотруб, Виктор; Манойленко, Наталия; Vovkotrub, Viktor; Manoelenko, Nataliya(uk) Нині актуальною є проблема проведення профорієнтаційної роботи серед школярів під час вивчення природничих дисциплін, трудового навчання та навчання у навчально-виробничих комбінатах. Зокрема вагоме значення при навчанні має відповідність планування, відбору змісту і часу проведення лабораторних робіт і робіт практикумів з названих дисциплін дидактичним принципам, зокрема принципам наступності і послідовності. Відповідного удосконалення і розвитку потребує навчальне середовище, яке б забезпечувало якісне здійснення трудового і виробничого навчання, профорієнтації, передпрофільної і профільної підготовк и випускників шкіл. Шкільний курс фізики відповідно до його специфіки має бути насиченим політехнічним змістом, слугувати пропедевтичною підготовкою до виконання експериментальних завдань прикладного змісту, що потребує більш сучасного технічного оснащення.Документ Розширення змісту експериментальних завдань в аспекті забезпечення розвитку творчої діяльності учнів профільної школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Вовкотруб, Віктор Павлович(uk) Розглядаються чинники розвитку творчої діяльності учнів профільної школи через забезпечення умов вибору варіантів форм і методів виконання експериментальних завдань з фізикиДокумент Ергономічний підхід до організації освітнього середовища підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін і технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Вовкотруб, Віктор Павлович(uk) Аналізується стан і особливості процесу удосконалення і розвитку навчального середовища підготовки вчителів природничо-математичних дисциплін і технологій у відповідності з нормами показників педагогічної ергономіки, розглянуті окремі чинники їх реалізації.