Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/16

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Навчання стандартів комунікативної поведінки в ситуаціях міжкультурного спілкування на уроках англійської мови
    (КОД, 2019) Труханова, Тетяна Іванівна; Trukhanova, Tetyana
    (uk) В статті обґрунтована необхідність навчання учнів старших класів стандартів комунікативної поведінки в ситуаціях міжкультурного спілкування. Автор наводить приклади відеоматеріалів, які використовуються для аналізу невербальної поведінки носіїв мови. Пропонується методика опрацювання таких відео. В межах проблеми розглядається вербальна поведінка комунікантів: практика навчання small talks (невеличких бесід на початку розмови), що доцільно здійснювати у рольовій грі «На презентації». Тексти «Безпечні теми», «Культурні «так» та «ні» у британському суспільстві» дають змогу учням порівняти особливості вербальної поведінки в Україні та в країнах виучуваної мови.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегічної компетенції в учнів старшої школи у процесі навчання читання
    (2020) Труханова, Тетяна Іванівна; Trukhanova, Tetyana
    (uk) В статті розглянута стратегічна компетенція як складова навчально-стратегічної компетенції, обґрунтована методика навчання старшокласників читання з використанням стратегій. Автор відібрав провідні стратегії: когнітивні, мета когнітивні, компенсаторні. В основу навчання стратегіям покладена модель з шести кроків: 1) забезпечити коментування школярами своїх дій вголос або письмово; 2) визначити стратегії, які вже використовують учні; 3) пояснити важливість застосування стратегій; 4) допомогти в аналізі власних стратегій читання рідною мовою; 5) організувати практику у переносі стратегій, що використовуються під час читання рідною мовою, на іншомовне читання; 6) забезпечити навчання стратегіям за допомогою пояснення, практики застосування до завдань з читання, оцінювання успішності використання стратегій.