Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/16

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Pronunciation teaching in history and in today’s ESL classroom: evaluation of teaching approaches and pronunciation activities
    (КОД, 2018) Sharovarova, Stanislava; Шароварова, Станіслава Вадимівна; Шароварова, Станислава Вадимовна; Данильченко, Станіслава Вадимівна
    (uk) Навчання вимови є аспектом найменшого комунікативного спрямування в сучасній освіті. Протягом своєї 150-річної історії, навчання вимови було позбавлено контексту та відокремлено від опанування інших мовленнєвих умінь, а учні не усвідомлювали своїх потреб у вдосконаленні вимовних навичок. Принципи викладання англійської мови як іноземної суттєво змінились, змінюючи тіш самим роль та суть навчання вимови. У статті проаналізовано ефективність, доцільність та комунікативний характер фонетичних вправ на матеріалі курсу Enterprise 4, що широко застосовується у викладанні англійської мови у 10 та 11 класах загальноосвітньої школи. Охарактеризовано методичні рекомендації до виконання цих вправ, представлені в комплексному виданні курсу Книга для вчителя (The Teacher's Book), з метою визначення раціональності їхнього залучення до навчального процесу. Встановлено що викладачі англійської мови не забезпечені належними методологічними рекомендаціями, а зміст фонетичних вправ не відповідає принципам комунікативного підходу у навчанні та не сприяє розвитку фонологічної компетенції учнів.