Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/16

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний зміст фонологічної компетенції в компетентнісній моделі підготовки вчителів англійської мови в Україні
    (2020) Паращук, Валентина Юліївна; Parashchuk, Valentyna
    (uk) Статтю присвячено опису сучасного змісту поняття “фонологічна компетенція” вчителя іноземної мови, представленого в “Супровідному томі” (2018) до “Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання”(далі – ЗЄР) (2001) та новітніх наукових дослідженнях оволодіння іншомовною вимовою в межах компетентнісної моделі підготовки вчителя. Інновації у змісті фонологічної компетенції, які репрезентовано в Супровідному томі до ЗЄР, охоплюють відмову від використання вимови носія мови як еталону й інструменту контролю та введення нового критерію ‘intelligibility’ (дослівно: розбірливості), тобто коректності й адекватності вимови, необхідних і достатніх для успішного спілкування іноземною мовою, а також розробку нових дескрипторів фонологічної компетенції. Ці зміни зумовлюють особливу увагу до навчання тих сегментних і просодичних засобів іншомовної вимови, які, у першу чергу, впливають на зрозумілість мовлення.