Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/16
Переглянути
7 результатів
collection.search.results.head
Документ Self-directed irony in the narrative of mark twain’s short story “a mysterious visit”(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Luchytska, Maryna; Лучицька, Марина Євгенівна(uk) У статті досліджуються форми нарації як способи розкриття самоіронії героя в оповіданні Марка Твена “A Mysterious Visit”. Контрастність між способами подання подій в художньому світі твору та значимістю цих подій становлять основу іронічності повістування. Оприявлення іронії також приховується в деталях ретроспективної репрезентації дійсного стану речей інтрадієгетичним наратором.Документ Наративні моделі повісті Є. Гуцала «Становлення»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Лучицька, Марина Євгенівна(uk) У статті досліджуються особливості нарації повісті Є. Гуцала «Становлення» як віддзеркалення трагедії незреалізованості особистості, матеріалізованої у всевідній позиції екстрадієгетичного, гетеродієгетичного наратора та алегорично втіленої у незвичних синтаксичних конструкціях із домінуванням інверсії.Документ Заголовок художньоготвору та наратив: контраст форм нарації (на матеріалі оповідання Г. Гріна “I Spy”)(Видавець Лисенко В. Ф., 2015) Лучицька, Марина Євгенівна(uk) У статті проаналізовано форми нарації оповідання Г. Гріна “I Spy”. Поруч із яскраво вираженим контрастом між заголовком, що містить ознаки першоособового наратування. та наративом аналізованого твору, який демонструє домінування третьо особової нарації, простежується постійна присутність «Я» головного героя –дванадцятирічної дитини.Документ Настроєтворча нарація оповідання К. Менсфілд “Зняття завіси”(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Лучицька, Марина Євгенівна(uk) У статті висвітлюється настроєтворча функція наратування екстрадієгетичного гетеродієгетичного наратора в оповіданні К. Менсфілд «Зняття завіси», яка виявляється в його цілковитому розчиненні у свідомості вісімнадцятирічної дівчини. Оповідання демонструє широку гаму настроїв та емоційних станів, які матеріалізуються в нагромадженні незвичних синтаксичних конструкцій, повторах, наративних прийомах.Документ Ретроспективна нарація-сповідь в оповіданні Г. Дж. Уеллса "The door in the wall"(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Лучицька, Марина Євгенівна(uk) У статті аналізується ретроспективна нарація-сповідь оповідання Г. Дж. Уеллса “The Door in the Wall”. Назва твору містить поняття, що в тексті набуває ролі наратологічного екзистента. Наратив аналізованого твору демонструє домінування першоособового наратування, представленого інотрадієгетичним, гомодієгетичним оповідачем. Ретроспективний характер повістування підсилює наявність наратора-свідка/ слухача, крізь призму бачення якого розкриваються життєві колізії наратора-оповідача власної трагедії.Документ Наративні моделі світу дітей у великій прозі Є. Гуцала та М. Вінграновського: компаративістичний аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Лучицька, Марина Євгенівна(UA) У статті досліджуються наративні моделі повісті Є. Гуцала "Саййора" та М. Вінграновського "Сіроманець" як специфічне авторське відображення складного, емоційного світу дітей.Документ Наратологія як теорія наративу у поглядах зарубіжних та українських дослідників(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Лучицька, Марина ЄвгенівнаУ статті висвітлюється основний понятійний апарат наратології як теорії наративу, простежуються етапи утвердження цієї науки в царині аналізу художнього твору, розглядаються погляди на теорію наративу закордонних та українських дослідників.