Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich
    (uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісномотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-результативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich
    (uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісно-мотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-езультативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Модель професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailіvna
    (uk) У статті представлено модель формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розглянуто низку вимог до процесу проектування моделі, ураховуючи взаємопов’язані структурні елементи, а саме: мету, завдання, підходи та принципи, етапи роботи, напрямки діяльності, особливості суспільних і особистісних потреб, фахові знання, вміння, навички та особливості контролю, оцінювання результативності.