Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
7 результатів
collection.search.results.head
Документ Теоретичні основи критеріїв сформованості ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталия Василеьвна; Sveshchynska, Natalia Vasylivna(uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.Документ Теоретичні основи критеріїв сформованості ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталия Василеьвна; Sveshchynska, Natalia Vasylivna(uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.Документ Теоретичне підгрунтя формування ціннісних орієнтацій особистості в музично-педагогічному процесі(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна; Sveshinska, Natalya Vasylivna(uk) Стаття присвячена питанням теоретичних основ формування ціннісних орієнтацій особистості під час навчання на музично-педагогічних та мистецьких факультетах у вищих навчальних закладах. Суспільні перетворення призводять і до зміни педагогічних завдань та цілей навчання, спрямуванням на індивідуально-ціннісне ставлення до мистецтва та до майбутньої професії. Діалогічна парадигма музичної освіти полягає у співтворчості в процесі ціннісної взаємодії між творцем та його творіння через співпереживання та співтворчість.Документ Педагогічна модель формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Sveschynska, Natalia Vasulivna; Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна(uk) В статті розглядається питання формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-музикантів на сучасному етапі розвитку суспільства, який вимагає підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців, осмисленню ними цінності професійної діяльності, враховуючи особистісну спрямованість, цінності, переконання. Педагогічна модель процесу формування ціннісних орієнтацій майбутнього педагога-музиканта передбачає поетапне та цілісне здійснення означеного процесу з ефективним результатом.Документ Критерії сформованості ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Свещинська, Наталя Василівна; Sveschynska, Natalia(uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.Документ Виховання ціннісного ставлення учнів до музичного мистецтва на уроках художньої культури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Куркіна, Сніжана Віталіївна(UA) У статті подано обґрунтування ефективності виховання ціннісного ставлення учнів старших класів до музичного мистецтва на уроках художньої культури. Окрім цього наведено зміст розробленої педагогічної технології виховання ціннісного ставлення до творів музичного мистецтва.Документ Моніторинг ціннісно-орієнтованого самовизначення майбутнього фахівця(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Растригіна, Алла МиколаївнаУ статті представлено моніторинг становлення та розвитку ціннісних орієнтацій студентів ВНЗ, навчальний процес яких організовано з використанням елементів моделі вільного творчого навчання.