Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
8 результатів
collection.search.results.head
Документ Словник-довідник до курсу «Музичне мистецтво в контексті художньої культури»(ФОП Піскова М. А., 2023) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Шевцова, Олена БорисівнаДокумент Педагогічний супровід обдарованих дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Виталиевна; Kurkina, Snizhana Vitalievna(uk) У даній статті автор вивчає специфіку роботи з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва. З’ясовано сутність поняття «обдарована дитина», доведено, що створення спеціальних сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей є педагогічною проблемою сучасної загальноосвітньої школи.Документ Специфіка формування естетичних і моральних цінностей в учнів юнацького віку на уроках художньої культури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Витальевна; Kurkina, Snizhana Vitaliyivna(uk) У запропонованій статті розглянуто проблему формування естетичних й моральних цінностей в учнів юнацького віку на уроках художньої культури. Доведено, що створення сприятливого освітнього й естетичного середовища у безпосередньому оточенні старшокласників стимулює формування позитивних естетичних й моральних цінностей, надає можливості якнайширше використовувати виховний потенціал мистецтва на уроках художньої культури.Документ Соціокультурні передумови формування художньої освіти на півдні україни у ХІХ столітті(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Пунгіна, Ольга Анатоліївна(uk) Заснування міст Херсонської губернії, створення необхідних економічних та соціальних умов викликало приплив значної кількості високоосвіченого, культурного населення як з Російської імперії, так і з країн Західної Європи. Під впливом цих процесів сформувалася специфічна спільнота, яка вирізнялася прогресивною спрямованістю та певними культурними особливостями, що сприяло соціокультурним передумовам формування художньої культури на півдні України у ХІХ столітті.Документ Організація впливу на емоційно-почуттєву сферу учнів як необхідна складова уроків художньої культури в школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) В статті пропонуються до розгляду методи, які доцільно застосовувати в галузі педагогіки мистецтва з метою організації впливу на емоційно-почуттєву сферу учнів. Зроблено спробу обґрунтування ефективності методу художньо-педагогічної драматургії в процесі підготовки і проведення уроків художньої культури в школі.Документ Творча самореалізація й професійна компетентність майбутнього вчителя художньої культури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) В статті розглядаються умови за яких відбувається творча самореалізація студента, майбутнього вчителя художньої культури під час навчання на мистецькому, музично-педагогічному факультеті педагогічного університету. Окрім цього досліджується сутність компетентнісного підходу в сучасній педагогіці, надається визначення понять професійна, стильова компетентність вчителя художньої культури.Документ Гра як необхідна складова виховання дитини дошкільного віку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) У статті зроблено спробу довести, що дитяча гра як провідний вид діяльності дитини дитячого віку є необхідною складовою художнього виховання й розвитку творчих можливостей. Обґрунтовано вплив гри на формування вміння спілкуватися з однолітками, співпрацювати з ними, прищеплення радості від спільної творчої діяльності тощо. Наведено приклади ефективного застосування цікавих дітям ігор-драматизацій, знайомлять з різними видами мистецтва, прищеплюють позитивні естетичні й художні цінності.Документ Виховання ціннісного ставлення учнів до музичного мистецтва на уроках художньої культури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Куркіна, Сніжана Віталіївна(UA) У статті подано обґрунтування ефективності виховання ціннісного ставлення учнів старших класів до музичного мистецтва на уроках художньої культури. Окрім цього наведено зміст розробленої педагогічної технології виховання ціннісного ставлення до творів музичного мистецтва.