Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
7 результатів
collection.search.results.head
Документ The importance of musical and aesthetic education of young people in modern society(2023) Шевцова, Олена Борисівна; Куркіна, Сніжана Віталіївна; Shevtsova, O.; Tsarenko, V.; Kurkina, S.; Voloshyn, P.; Lisovska, T.(ua) З’ясовано значення музично-естетичного виховання молоді для формування її духовного світу в сучасних умовах інформаційного суспільства. Узагальнено підходи науковців до розуміння феномену «музично-естетичне виховання», що дає підстави стверджувати, що це поняття є: складовою духовного розвитку особистості, її художньо-емоційної сфери, естетичного ставлення до навколишньої дійсності. ; засіб розвитку його музичних здібностей у процесі свідомого сприйняття творів музичного мистецтва та критичного ставлення до музичних явищ; спеціально організований цілеспрямований процес формування музичних якостей та музично-естетичної свідомості особистості. Основна мета музичного виховання - навчити дітей розуміти музику шляхом ознайомлення дітей з народною музикою, творчістю великих композиторів, організації музичних гуртків, де можна вивчати музичну грамоту, історію музики, вчитися грі на музичних інструментах. Доведено, що підлітки найбільш сприйнятливі до впливу музики, оскільки вони захоплюються музикою і включаються у виконавську музичну діяльність, прагнучи вдосконалювати мелодичний слух, ладове відчуття, розвивати гармонійний слух, слухові уявлення та музичні здібності.Документ Ідеї музично-естетичного виховання підростаючого покоління в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського(КОД, 2018) Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна; Didich, Galina Stepanivna(uk) У статті автором зроблена спроба розкрити ідеї музично-естетичного виховання підростаючого покоління у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського.Документ Розвиток музичної освіти у період просвітництва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті обґрунтовано становлення і розвиток музичної освіти у період Просвітництва, застосування музики як засобу естетичного виховання молоді.Документ Порівняльна характеристика шкільних програм з музично-естетичного виховання молоді (друга половина ХХ століття)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті здійснено порівняльну характеристику шкільних програм з музично-естетичного виховання молоді другої половини ХХ століття. Доведено вплив змісту освіти на формування духовної культури особистості.Документ Музично-просвітницька діяльність Б. Астаф’єва, В. Шацької, Б. Яворського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черкасов, Володимир ФедоровичУ статті обгрунтовано музично-просвітницьку діяльність відомих діячів у галузі музично-освітньої системи першої половини ХХ століття.Документ Розвиток музичної освіти у період середньовіччя та відродження(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черкасов, Володимир ФедоровичУ статті обґрунтовано ставлення і розвиток музичної освіти у період Середньовіччя та Відродження, застосування музики як засобу естетичного виховання молоді.Документ Проблеми та перспективи народно-інструментального оркестрового виконавства(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бродський, Геннадій Леонідович; Сметана, Сергій ОлександровичУ статті автори розглядають проблеми та перспективи оркестрів народної та естрадно-симфонічної музики. Автори доводять, що орієнтація навчальних колективів на репертуар українських композиторів, певна стабільність інструментального складу, злагодженість оркестрового звучання, компетентне керівництво оркестром є запорукою високої виконавської майстерності оркестру.