Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
13 результатів
collection.search.results.head
Документ Зміст музичної освіти в єдиних трудових школах Єлисаветградщини у 20 рр. ХХ століття(2023) Колоскова, Жанна Володимирівна; Koloskova, Zhanna Volodymyrivna(ua) У статті актуалізується питання вивчення особливостей змісту музичної освіти в закладах середньої ланки освіти – єдиних трудових школах Єлисаветградщини у 20-ті рр. ХХ століття. Автор звертає увагу на необхідність звернення до означеної проблеми як засобу вивчення ретроспективи шкільного музично-освітнього досвіду в період розбудови української державності з метою його оновлення та запровадження до освітнього процесу сучасності, що є особливо необхідним в період наповнення змісту музичної освіти в Новій українській школі. На підставі аналізу архівних документів в статті стверджується, що зміни в освітянській системі Єлисаветградщини відбулися в лютому 1919 року і були пов’язані зі встановленням радянської влади в регіоні. В єдиних трудових школах, запроваджених новою владою, мистецтво розглядалося як засіб організації дитячого життя, згуртування дитячого колективу та формування колективних навичок, музична дисципліна «співи» стала обов’язковою і викладалася двічі на тиждень на обох ступенях (перший ступінь – 1 – 4 класи; другий – 5 – 7 класи). Разом з численними відмовами вчителів викладати співи із-за браку музично-теоретичних знань, відсутності музичного слуху, слабкого голосу тощо, автор наводить позитивний приклад авторської програми зі співів вчителя О. Косовського, зміст якої був побудований на принципах доступності, поступовості та зв’язку з національною музичною культурою та реалізовувався через музично-теоретичну та вокально-хорову діяльність. Також в статті аналізуються вимоги до змісту музичної освіти, що побутували в досліджуваний період. В підсумку автор статті приходить до висновку, що для музичної освіти після 1918 року характерними є оновлення її змісту за рахунок упровадження творів, пов’язаних з державницькою комуністичною ідеологією та введення в програму кращих зразків українського музичного мистецтва, а також поява нових форм організації музичного виховання (музично-ритмічної діяльності, активного слухання та дитячої творчості).Документ Цифрові технології в музичній освіті як засіб формування творчої особистості майбутнього фахівця-музиканта(2018) Колоскова, Жанна ВолодимирівнаДокумент Використання цифрових технологій майбутнім викладачем-вокалістом в контексті соціокультурних реалій сьогодення(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Колоскова, Жанна Володимирівна; Колоскова, Жанна Владимировна; Koloskova, Zhanna Volodymyrivna(uk) Автор статті в процесі аналізу соціокультурних реалій сьогодення наголошує, що запровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес вищих навчальних закладів є одним із напрямів модернізації системи освіти України. З метою створення сприятливих умов для переходу від механічного засвоєння знань до самостійного формування професійних компетенцій автор пропонує звернутися до застосування різноманітних педагогічних програмних засобів, зокрема, інтерактивних тренажерів. У якості прикладу автор аналізує такі програмні засоби, як «Ірмус», «VocTeacher», «Vocaberry», «Vanido», «Vocal Max», «EarMaster Pro».Документ Modern technologies in music education(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кулікова, Світлана Вікторівна; Куликова, Светлана Викторовна; Kulikova, Svitlana Viktorovna(uk) У статті автор розглядає сучасні технології в музичній освіті України, до яких відносяться: мультимедійні технології, модульне навчання та етнопедагогічні технології.Документ Запровадження культурних традицій Єлисаветградщини як засіб модернізації сучасної системи музичної освіти України(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Колоскова, Жанна Володимирівна; Koloskova, Jeanne(uk) У статті досліджуються особливості розвитку давніх мистецьких традицій Єлисаветградщини в сучасному культурно-освітньому середовищі Кіровоградщини та пропонуються напрями оновлення системи музичної освіти шляхом наслідування позитивного культурного досвіду єлисаветградського регіону. (ru) В статье исследуются особенности развития давних художественных традиций Елисаветградщины в современной культурно-образовательной среде Кировоградщины и предлагаются направления обновления системы музыкального образования путем внедрения положительного культурного опыта елисаветградского региона.Документ Розвиток професійної музичної освіти в Україні (XVIII – ХІХ ст.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Назаренко, Марина Павлівна(uk) Стаття висвітлює історичний аспект проблеми професійної підготовки вчителів музики. Узагальнюється набутий у цій галузі науково-методичний та практичний досвід, проводиться критичний аналіз форм і методів фахового навчання педагогів-музикантів у провідних вітчизняних навчальних закладах ХVIII – ХІХ століть.Документ Розвиток ключових предметних компетентностей студентів-музикантів та вчителів-початківців(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Калюжна, Оксана Іванівна(uk) У статті досліджується вплив вищої школи на розвиток предметних компетентностей студентів-музикантів та педагогів-початківців, на вироблення власної педагогічної техніки у сфері музичного мистецтва.Документ Розвиток мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Калюжна, Оксана Іванівна(uk) У статті розглянуто вплив вищої школи на розвиток мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів.Документ Епоха модерна в соціокультурному просторі Єлисаветграда(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кириченко, Олена Іванівна(uk) В статті розглядаються особливості провінційного варіанту стилю модерн на прикладі Єлисаветграда, виявляється специфіка формування художнього образу міста з появою орієнтирів на стильові тенденції модерну.Документ Формування засад професійної фортепіанної освіти на Єлисаветградщині (кінець ХІХ – початок ХХ століття)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Колоскова, Жанна Володимирівна(uk) У статті висвітлюється роль музичних шкіл А. Тальновського й Г. Нейгауза у формуванні засад професійної фортепіанної освіти на Єлисаветградщині наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.