Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Концертно-освітня діяльність як засіб формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna
    (uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині концертно-освітньої діяльності в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що концертно-виконавська діяльність стимулює пізнавальний інтерес до вивчення загального культурного рівня, професійного становлення майбутніх учителів.
  • Ескіз
    Документ
    Концертно-освітня діяльність як засіб формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna
    (uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині концертно-освітньої діяльності в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що концертно-виконавська діяльність стимулює пізнавальний інтерес до вивчення загального культурного рівня, професійного становлення майбутніх учителів.
  • Ескіз
    Документ
    Семінар-тренінг «толерантні та інтолерантні стосунки» на формувальному етапі педагогічного експерименту
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna
    (ua) У статті проаналізовано одну із ефективних форм роботи, що сприяла успішному формуванню професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва – семінар-тренінг «Толерантні та інтолерантні стосунки». Розглянуто різні стратегії стилів поведінки в конфліктних ситуаціях.
  • Ескіз
    Документ
    Толерантність як засіб регулювання гендерних відносин у навчально-виховному процесі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna
    (uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині ґендерно- толерантного підходу в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що впровадження ґендерних підходів у навчально-виховному процесі сприяє розвитку партнерських відносин між статями, виховує їх у дусі толерантності.