Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
1 результатів
collection.search.results.head
Документ Педагогіка свободи в парадигмальному просторі сучасної освіти і виховання(ФОП Середняк Т. К., 2021) Растригіна, Алла Миколаївна; Іваненко, Надія Вікторівна; Rastrygina, Alla; Ivanenko, Nadiya(ua) У монографії представлено авторську концепцію педагогіки свободи як сучасну освітньо-виховну модель, що ґрунтується на інваріантних принципах, розглядає теоретичні та практичні засади розвитку внутрішньої свободи особистості, її суб’єктності, самосвідомості, здатності до свідомого й відповідального самовизначення, самостійного вибору та реалізації власного життєвого шляху. На основі культурологічного, конкретно-історичного, особистісного, феноменологічного та системного наукових підходів обгрунтовано теоретико-методологічні засади педагогіки свободи як соціально-педагогічного феномену, що базується на ідеях вільного виховання, переосмислення й реконструкція яких зумовлює їхню системну реалізацію в сучасному освітньо-виховному просторі. Ознайомлення з концептуальними основами педагогіки свободи зумовлює розвиток сучасного педагогічного мислення, ґрунтованого на засадах новітніх уявлень про освіту і виховання та становлення особистісної свободи вихованців у відповідності до потреб сьогодення. Опанування матеріалу щодо становлення і розвитку ідей педагогіки свободи, ролі свободи особистості у відтворенні її духовного потенціалу, усвідомлення розвитку свободи особистості як процесу самовизначення й самовираження, який відшліфовується свідомістю й поведінкою людини на тлі вільного вибору й набуває сьогодні статусу необхідності, забезпечує розуміння можливостей використання принципів педагогіки свободи у власному особистісному й професійному становленні та їхнього творчого застосування у розв’язанні актуальних завдань сучасної вітчизняної освіти і виховання. Монографія адресована науковцям, фахівцям у галузі освіти і виховання, здобувачам наукових ступенів, студентам.