Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Активізація самостійної діяльності майбутніх магістрів освіти як умова розвитку професійної медіакультури
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Фурсикова, Тетяна Володимирівна; Фурсикова, Татьяна Владимировна; Fursykova, Tetiana Volodymyrivna
    (uk) У статті досліджено місце самостійної роботи як форми організації освітнього процесу у розвитку професійної медіакультури майбутніх магістрів освіти. З-поміж об’єктивних чинників організації самостійної діяльності визначено індивідуальні медіаосвітні потреби студентів у розвитку професійної медіакультури. Медіаосвітні технології визначено ефективними засобами організації самостійної роботи майбутніх магістрів освіти. Такі технології зорієнтовані на активне залучення суб’єктів навчання до самостійної, навчально-дослідницької роботи, проектної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Активізація самостійної діяльності майбутніх магістрів освіти як умова розвитку професійної медіакультури
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Фурсикова, Тетяна Володимирівна; Фурсикова, Татьяна Владимировна; Fursykova, Tetiana Volodymyrivna
    (uk) У статті досліджено місце самостійної роботи як форми організації освітнього процесу у розвитку професійної медіакультури майбутніх магістрів освіти. З-поміж об’єктивних чинників організації самостійної діяльності визначено індивідуальні медіаосвітні потреби студентів у розвитку професійної медіакультури. Медіаосвітні технології визначено ефективними засобами організації самостійної роботи майбутніх магістрів освіти. Такі технології зорієнтовані на активне залучення суб’єктів навчання до самостійної, навчально-дослідницької роботи, проектної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток художньо-творчої компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва у професійній підготовці
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Фурсикова, Тетяна Володимирівна; Фурсикова, Татьяна Владимировна; Fursikova, Tetiana Volodymyrivna
    (uk) У статті розкрито зміст професійної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва. Зазначено, що важливою складовою професійної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва є художньо-творча компетентність, оскільки специфіка професії потребує включення у художньо-творчу діяльність. З’ясовано, що умовою розвитку художньо-творчої компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва є оволодіння засобами гармонізації художньої форми, а саме: нюансом і контрастом, симетрією і асиметрією, статикою і динамікою, метром і ритмом, співвідношеннями і пропорціями, розміром і масштабом. Запропоновано теоретичний матеріал та практичні завдання, вивчення та виконання яких вчить студенів перетворювати теоретичні знання засобів гармонізації художньої форми в практичні уміння й навички, що дозволяє майбутнім фахівцям створювати гармонійні цілісні композиції, втілювати творчий задум у власних творах.
  • Ескіз
    Документ
    Технологія підготовки майбутніх учителів до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Фурсикова, Тетяна Володимирівна
    (uk) У статті досліджується технологія формування готовності вчителів до застосування комп’ютерної графіки у майбутній професійній діяльності
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки: результати дослідно-експериментальної роботи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Фурсикова, Тетяна Володимирівна
    (uk) Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної педагогічної теорії та практики – формуванню готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності. У статті розкрито сутність і структурні компоненти досліджуваного поняття, виокремлено педагогічні умови формування цієї інтегрованої характеристики. Наведено результати дослідно-експериментальної роботи, яка реалізувалася за логікою трьох взаємопов’язаних етапів: пропедевтичного, фахово-зорієнтованого, творчо-самостійного.
  • Ескіз
    Документ
    Креативність як ознака медіакомпетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Фурсикова, Тетяна Володимирівна
    (uk) У статті розглянуто теоретичні проблеми медіакомпетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін, здійснено інтегроване вивчення медіакомпетентності у контексті взаємозв’язку з креативністю та її складниками. Розкрито зміст креативності як чинника розвитку медіакомпетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування інформативної компетентності майбутніх учителів у контексті здоров’язберігальних технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Фурсикова, Тетяна Володимирівна
    Стаття містить авторське бачення проблеми формування інформативної компетентності майбутніх учителів у контексті здоров’язбережувальних технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Веб-квест як інноваційна медіаосвітня технологія
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Фурсикова, Тетяна Володимирівна
    У статті окреслено важливість застосування інноваційних медіаосвітніх технологій у навчальному процесі підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін. Розглянуто зміст та презентовано досвід впровадження освітнього веб-квесту як медіаосвітньої технології.