Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Концертно-освітня діяльність як засіб формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna
    (uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині концертно-освітньої діяльності в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що концертно-виконавська діяльність стимулює пізнавальний інтерес до вивчення загального культурного рівня, професійного становлення майбутніх учителів.
  • Ескіз
    Документ
    Концертно-освітня діяльність як засіб формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna
    (uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині концертно-освітньої діяльності в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що концертно-виконавська діяльність стимулює пізнавальний інтерес до вивчення загального культурного рівня, професійного становлення майбутніх учителів.
  • Ескіз
    Документ
    Семінар-тренінг «толерантні та інтолерантні стосунки» на формувальному етапі педагогічного експерименту
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna
    (ua) У статті проаналізовано одну із ефективних форм роботи, що сприяла успішному формуванню професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва – семінар-тренінг «Толерантні та інтолерантні стосунки». Розглянуто різні стратегії стилів поведінки в конфліктних ситуаціях.
  • Ескіз
    Документ
    Толерантність як засіб регулювання гендерних відносин у навчально-виховному процесі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna
    (uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині ґендерно- толерантного підходу в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що впровадження ґендерних підходів у навчально-виховному процесі сприяє розвитку партнерських відносин між статями, виховує їх у дусі толерантності.
  • Ескіз
    Документ
    Модель професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailіvna
    (uk) У статті представлено модель формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розглянуто низку вимог до процесу проектування моделі, ураховуючи взаємопов’язані структурні елементи, а саме: мету, завдання, підходи та принципи, етапи роботи, напрямки діяльності, особливості суспільних і особистісних потреб, фахові знання, вміння, навички та особливості контролю, оцінювання результативності.
  • Ескіз
    Документ
    Структура професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (2014) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Z.
    (uk) У статті обґрунтовано структуру професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва, в якій виділено п’ять взаємопов’язаних компонентів (ціннісно-орієнтаційна спрямованість, професійна компетентність, творчо-поведінкова діяльність, інформаційно-комунікативна культура, етнокультурність). На основі структурних компонентів визначено функції зазначеного феномена.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток толерантності в епоху античності та середньовіччя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стукаленко, Зоя Михайлівна
    (uk) У статті проаналізовано розвит ок толерантності в епоху Античност і та Середньовіччя. Доведено глибинність витоків зазначеного феномена в світовій та вітчизняній історії. Розглянуто ідею толерантності як пошуки шляхів до гармонізації людських відносин, що символізують актуалізацію моральних якостей.
  • Ескіз
    Документ
    The use of hermeneutics in the process of musical and interpretive activity as a factor of formation of professional tolerance
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Stukalenko, Zoya Mykhailivna; Стукаленко, Зоя Михайлівна
    (uk) У статті розглянуто проблему формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва у контексті застосування герменевтики. Висвітлено особливості застосування герменевтичних умінь у процесі музично-інтерпретаційної діяльності. Розкрито сутність музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва як основи для його професійного саморозвитку, що є чинником для формування професійної толерантності студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Художньо-педагогічна проблема музично-виконавської майстерності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Стукаленко, Зоя Михайлівна
    (uk) Стаття присвячена педагогічній проблемі музично-виконавської підготовки у навчальному процесі.
  • Ескіз
    Документ
    Засвоєння музичних стилів у процесі інструментальної підготовки учителів музики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Стукаленко, Зоя Михайлівна
    (uk) У статті автор обґрунтовано доводить важливість розробки та застосування в роботі ВНЗ аналізу музичних стилів в якості ведучої діяльності студенів на заняттях індивідуальної інструментальної підготовки.