Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
6 результатів
Search Results
Документ Концертно-освітня діяльність як засіб формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna(uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині концертно-освітньої діяльності в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що концертно-виконавська діяльність стимулює пізнавальний інтерес до вивчення загального культурного рівня, професійного становлення майбутніх учителів.Документ Концертно-освітня діяльність як засіб формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna(uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині концертно-освітньої діяльності в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що концертно-виконавська діяльність стимулює пізнавальний інтерес до вивчення загального культурного рівня, професійного становлення майбутніх учителів.Документ Семінар-тренінг «толерантні та інтолерантні стосунки» на формувальному етапі педагогічного експерименту(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna(ua) У статті проаналізовано одну із ефективних форм роботи, що сприяла успішному формуванню професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва – семінар-тренінг «Толерантні та інтолерантні стосунки». Розглянуто різні стратегії стилів поведінки в конфліктних ситуаціях.Документ Толерантність як засіб регулювання гендерних відносин у навчально-виховному процесі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna(uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині ґендерно- толерантного підходу в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що впровадження ґендерних підходів у навчально-виховному процесі сприяє розвитку партнерських відносин між статями, виховує їх у дусі толерантності.Документ Модель професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailіvna(uk) У статті представлено модель формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розглянуто низку вимог до процесу проектування моделі, ураховуючи взаємопов’язані структурні елементи, а саме: мету, завдання, підходи та принципи, етапи роботи, напрямки діяльності, особливості суспільних і особистісних потреб, фахові знання, вміння, навички та особливості контролю, оцінювання результативності.Документ Структура професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва(2014) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Z.(uk) У статті обґрунтовано структуру професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва, в якій виділено п’ять взаємопов’язаних компонентів (ціннісно-орієнтаційна спрямованість, професійна компетентність, творчо-поведінкова діяльність, інформаційно-комунікативна культура, етнокультурність). На основі структурних компонентів визначено функції зазначеного феномена.