Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Особливості концертмейстерської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Свещинська, Наталя Василівна; Sveshchynska, Natalia Vasylivna
    (ua) У статті аналізується питання особливостей концертмейстерської діяльності майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі навчання в класі акомпанементу та імпровізації та в подальшій практичній діяльності. Автор визначає складові структурні елементи в підготовці піаніста-концертмейстера у вищих навчальних закладах мистецького спрямування, яка проявляється в різних аспектах діяльності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи критеріїв сформованості ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталия Василеьвна; Sveshchynska, Natalia Vasylivna
    (uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.
  • Ескіз
    Документ
    Формування творчо-виконавських навичок майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментальної підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна; Sveschynska, Natalia Vasylivna
    (ua) У статті розглядається питання формування творчо-виконавських навичок майбутніх педагогів-музикантів на сучасному етапі розвитку суспільства, який вимагає підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців, осмисленню ними важливості сформованості творчих та виконавських навичок у процесі професійної діяльності, враховуючи особистісну спрямованість.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи критеріїв сформованості ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталия Василеьвна; Sveshchynska, Natalia Vasylivna
    (uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.
  • Ескіз
    Документ
    Формування виконавських навичок у майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна; Sveshchinska, Natalya Vasilivna
    (uk) У статті розглядаються та узагальнюються теоретичні підходи до вирішення проблеми професійної підготовки вчителів музичного мистецтва, акцентується важливість та ефективність використання спеціальних предметів фахового спрямування (основний музичний інструмент, диригування, вокал) для ефективного коригування процесом розвитку виконавських навичок студентів в процесі фахової підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичне підгрунтя формування ціннісних орієнтацій особистості в музично-педагогічному процесі
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна; Sveshinska, Natalya Vasylivna
    (uk) Стаття присвячена питанням теоретичних основ формування ціннісних орієнтацій особистості під час навчання на музично-педагогічних та мистецьких факультетах у вищих навчальних закладах. Суспільні перетворення призводять і до зміни педагогічних завдань та цілей навчання, спрямуванням на індивідуально-ціннісне ставлення до мистецтва та до майбутньої професії. Діалогічна парадигма музичної освіти полягає у співтворчості в процесі ціннісної взаємодії між творцем та його творіння через співпереживання та співтворчість.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна модель формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя-музиканта
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Sveschynska, Natalia Vasulivna; Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна
    (uk) В статті розглядається питання формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-музикантів на сучасному етапі розвитку суспільства, який вимагає підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців, осмисленню ними цінності професійної діяльності, враховуючи особистісну спрямованість, цінності, переконання. Педагогічна модель процесу формування ціннісних орієнтацій майбутнього педагога-музиканта передбачає поетапне та цілісне здійснення означеного процесу з ефективним результатом.
  • Ескіз
    Документ
    Критерії сформованості ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Свещинська, Наталя Василівна; Sveschynska, Natalia
    (uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.
  • Ескіз
    Документ
    Формування виконавської майстерності майбутнього педагога-інструменталіста
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Свещинська, Наталя Василівна
    uk) У статті розглядаються різні підходи до формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики на уроках в інструментальному класі. Приділяється увага ретроспективному аналізу поглядів визначних методистів щодо формування професійно необхідних якостей, вмінь та навичок під час навчання на музичному інструменті. Визначається змістовна характеристика означеного поняття, аналізуються принципи навчання в інструментальному класі під час підготовки студентів до майбутньої музично-професійної та виконавської діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Творча інтерпретація музичних творів в інструментальному класі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Свещинська, Наталя Василівна
    У статті автор робить спробу проаналізувати основні тенденції розвитку питання інтерпретації музичних творів у музичній педагогіці, відслідкувати проблеми музично-виконавського мислення музиканта, виділити головні питання виконавсько-педагогічної інтерпретації музичних творів.