Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
5 результатів
collection.search.results.head
Документ Зміст музичної освіти в єдиних трудових школах Єлисаветградщини у 20 рр. ХХ століття(2023) Колоскова, Жанна Володимирівна; Koloskova, Zhanna Volodymyrivna(ua) У статті актуалізується питання вивчення особливостей змісту музичної освіти в закладах середньої ланки освіти – єдиних трудових школах Єлисаветградщини у 20-ті рр. ХХ століття. Автор звертає увагу на необхідність звернення до означеної проблеми як засобу вивчення ретроспективи шкільного музично-освітнього досвіду в період розбудови української державності з метою його оновлення та запровадження до освітнього процесу сучасності, що є особливо необхідним в період наповнення змісту музичної освіти в Новій українській школі. На підставі аналізу архівних документів в статті стверджується, що зміни в освітянській системі Єлисаветградщини відбулися в лютому 1919 року і були пов’язані зі встановленням радянської влади в регіоні. В єдиних трудових школах, запроваджених новою владою, мистецтво розглядалося як засіб організації дитячого життя, згуртування дитячого колективу та формування колективних навичок, музична дисципліна «співи» стала обов’язковою і викладалася двічі на тиждень на обох ступенях (перший ступінь – 1 – 4 класи; другий – 5 – 7 класи). Разом з численними відмовами вчителів викладати співи із-за браку музично-теоретичних знань, відсутності музичного слуху, слабкого голосу тощо, автор наводить позитивний приклад авторської програми зі співів вчителя О. Косовського, зміст якої був побудований на принципах доступності, поступовості та зв’язку з національною музичною культурою та реалізовувався через музично-теоретичну та вокально-хорову діяльність. Також в статті аналізуються вимоги до змісту музичної освіти, що побутували в досліджуваний період. В підсумку автор статті приходить до висновку, що для музичної освіти після 1918 року характерними є оновлення її змісту за рахунок упровадження творів, пов’язаних з державницькою комуністичною ідеологією та введення в програму кращих зразків українського музичного мистецтва, а також поява нових форм організації музичного виховання (музично-ритмічної діяльності, активного слухання та дитячої творчості).Документ Цифрові технології в музичній освіті як засіб формування творчої особистості майбутнього фахівця-музиканта(2018) Колоскова, Жанна ВолодимирівнаДокумент Використання цифрових технологій майбутнім викладачем-вокалістом в контексті соціокультурних реалій сьогодення(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Колоскова, Жанна Володимирівна; Колоскова, Жанна Владимировна; Koloskova, Zhanna Volodymyrivna(uk) Автор статті в процесі аналізу соціокультурних реалій сьогодення наголошує, що запровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес вищих навчальних закладів є одним із напрямів модернізації системи освіти України. З метою створення сприятливих умов для переходу від механічного засвоєння знань до самостійного формування професійних компетенцій автор пропонує звернутися до застосування різноманітних педагогічних програмних засобів, зокрема, інтерактивних тренажерів. У якості прикладу автор аналізує такі програмні засоби, як «Ірмус», «VocTeacher», «Vocaberry», «Vanido», «Vocal Max», «EarMaster Pro».Документ Запровадження культурних традицій Єлисаветградщини як засіб модернізації сучасної системи музичної освіти України(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Колоскова, Жанна Володимирівна; Koloskova, Jeanne(uk) У статті досліджуються особливості розвитку давніх мистецьких традицій Єлисаветградщини в сучасному культурно-освітньому середовищі Кіровоградщини та пропонуються напрями оновлення системи музичної освіти шляхом наслідування позитивного культурного досвіду єлисаветградського регіону. (ru) В статье исследуются особенности развития давних художественных традиций Елисаветградщины в современной культурно-образовательной среде Кировоградщины и предлагаются направления обновления системы музыкального образования путем внедрения положительного культурного опыта елисаветградского региона.Документ Формування засад професійної фортепіанної освіти на Єлисаветградщині (кінець ХІХ – початок ХХ століття)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Колоскова, Жанна Володимирівна(uk) У статті висвітлюється роль музичних шкіл А. Тальновського й Г. Нейгауза у формуванні засад професійної фортепіанної освіти на Єлисаветградщині наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.