Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток сценічно-виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гайдай, Лариса Володимирівна; Калюжна, Оксана Іванівна; Гайдай, Лариса Владимировна; Калюжна, Оксана Ивановна; Haidai, Larysa; Kalyuzhna, Oksana
    (uk) У даній статті розкриваються питання розвитку сценічно-виконавської культури майбутніх вчителів музичного мистецтва в контексті сучасних наукових підходів до запровадження інноваційних методів навчання у системі вищої педагогічної освіти. Розробка та апробація інноваційних методів навчання у музичній педагогіці сприятиме повноцінному засвоєнню і практичному використанню кафедри музично-теоретичних та інструментальних дисциплін професійних компетенцій, які опановує студент-музикант під час навчання у вищому навчальному закладі.
  • Ескіз
    Документ
    Збереження професійного здоров’я майбутніх педагогів-музикантів у процесі фахової підготовки
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Калюжна, Оксана Іванівна
    (uk) У статті з’ясовуються засоби педагогічної освіти, які уможливлюють збереження і зміцнення професійного здоров’я педагогів-музикантів у процесі фахової підготовки. Розглядаються умови об’єднання зусиль науковців і практиків з метою розробки превентивних заходів зі збереження професійного здоров’я студентів, підвищення рівня стресостійкості майбутніх фахівців. Актуалізовано потенційні можливості співпраці мистецького факультету з іншими факультетами Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток ключових предметних компетентностей студентів-музикантів та вчителів-початківців
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Калюжна, Оксана Іванівна
    (uk) У статті досліджується вплив вищої школи на розвиток предметних компетентностей студентів-музикантів та педагогів-початківців, на вироблення власної педагогічної техніки у сфері музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Калюжна, Оксана Іванівна
    (uk) У статті розглянуто вплив вищої школи на розвиток мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів.
  • Ескіз
    Документ
    Роль дистанційного навчання у формуванні мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Калюжна, Оксана Іванівна
    У статті досліджується вплив дистанційного навчання на процес розвитку мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів. Новий прогресивний вид освіти (дистанційне навчання) вимагає від сучасного педагога досконалого володіння предметом, в даному випадку основним показником високого рівня професіоналізму є мистецька компетентність.
  • Ескіз
    Документ
    Формування мистецьких компетентностей учнів у позашкільній діяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Калюжна, Оксана Іванівна
    Стаття присвячена з’ясуванню ролі педагогів-музикантів позашкільних навчальних закладів в процесі формування базових мистецьких компетентностей у вихованців гуртків та студій музичного профілю художньо-естетичного напряму та обговоренню таких питань, як модернізація змісту, форм та методів навчання і виховання; впровадження в практику роботи позашкільних навчальних закладів системи дослідно-експериментальної роботи педагогів; покращення навчально-методичного забезпечення педагогів позашкільних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього педагога-музиканта в системі неперервної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Калюжна, Оксана Іванівна
    У статті досліджуються організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього педагога-музиканта в системі неперервної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Роль педагога-музиканта в процесі розвитку обдарованості особистості
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Калюжна, Оксана Іванівна
    Стаття присвячена визначенню ролі педагога-музиканта у процесі розвитку обдарованості особистості.