Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
4 результатів
collection.search.results.head
Документ Сутність і структура професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Грозан, Світлана Вікторівна; Грозан, Світлана Вікторівна; Grosan, Svetlana Viktorivna(uk) У статті на основі аналізу наукових джерел розглянуто структурні компоненти професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, яка включає в себе такі важливі складові як «музична компетентність», «виконавська компетентність», «музично-виконавська компетентність», «науково-дослідна компетентність», «інформаційна компетентність» тощо.Документ Компетентнісний підхід як складова частина підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Грозан, Світлана Вікторівна(uk) Стаття присвячена обґрунтуванню значення компетентнісного підходу в підготовці майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації. Виявлено фахові музичні компетенції, які можуть і повинні стати основними результатами професійної освіти. Проаналізовано структуру та класифікаційні ознаки професійної компетентності. Визначено види фахових музичних компетенцій.Документ Проблема компетенцій в музичній освіті(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Грозан, Світлана ВікторівнаУ статті автор на основі аналізу науково-педагогічної літератури робить спробу дослідити проблему компетенцій в музичній освіті.Документ Методичні підходи до визначення сутності змісту поняття "дослідницька компетентність"(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Грозан, Світлана ВікторівнаУ статті автор на основі аналізу науково-методичної літератури досліджує різні підходи до визначення поняття "дослідницька компетентність". Автор приходить до висновку, що дослідницька компетентність майбутнього педагога являє собою якісну характеристику особистості педагога, що проявляється в усвідомленій готовності викладачів до реалізації активної дослідницької діяльності. Компонентами дослідницької діяльності є когнітивний, особистісно-ціннісний та перетворюючий.