Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні засади музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Горбенко, Олена Борисівна; Горбенко, Елена Борисовна; Helen, Borysivna Horbenko
    (uk) Музично-виконавська підготовка майбутнього вчителя музики у процесі навчання у ВНЗ набуває особливої значущості, оскільки передбачає формування вмінь й набуття особистісного досвіду здійснювати різнобічну й багатогранну музично-педагогічну діяльність у загальноосвітній школі засобами різних видів музично-виконавської діяльності, спрямовану на формування духовного світу вихованців. Музично-виконавська підготовка учителя музичного мистецтва не обмежується одним видом виконавської діяльності (інструментальною, вокальною чи хоровою), а передбачає володіння комплексом знань, умінь та навичок у різних видах музично-виконавської творчості, здатністю до творчої художньо-інтерпретаційної діяльності, а також вміннями спроектувати виконання музичного твору у відповідному художньо-педагогічному контексті. Основними завданнями в структурі музично-педагогічної діяльності вчителя музики є: вміння виконувати твори різних стилів і форм інструментального письма; вміння розкривати художній образ твору на основі точного виконання нотного тексту і власного виконавського досвіду; володіння навичками самостійної роботи над музичним твором; знання специфіки виконання шкільного репертуару. Відомо, що музично-виконавська діяльність є творчим процесом, котрий пов’язаний насамперед із самостійною музично-пізнавальною діяльністю, що сприяє інтенсифікації музичного мислення, пам’яті, уяви, уваги тощо. Творча діяльність учителя музики зумовлюється специфікою музично-педагогічної діяльності, яка здійснюється в процесі публічного виступу, передбачає наявність інтерпретаційних умінь, здатності до адекватного відтворення художнього образу. Визначну роль в цьому процесі відіграють музично-виконавський досвід, знання, інтелект, володіння засобами художньої виразності, технікою художнього виконання, багатством асоціативного фонду, емоційною культурою, образністю музичного мислення.
  • Ескіз
    Документ
    Комплексно-інтеграційна технологія формування інструментально-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Горбенко, Олена Борисівна
    (uk) У статті розкривається зміст і сутність комплексно-інтеграційної технології формування інструментально-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музичного мистецтва; визначаються інноваційні методи навчання, що плідно і позитивно впливають на процес формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Музично-виконавська компетентність майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Горбенко, Олена Борисівна
    (uk) У статті визначається роль і сутність музично-виконавської компетентності в структурі професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Музично-виконавська компетентність розглядається як інтегративна професійно значуща якість майбутнього фахівця, яка визначається художньо-інтерпретаційними компетенціями у різних видах музично-виконавської діяльності (ru) В статье определяется роль и сущность музыкально-исполнительской компетентности в структуре профессиональной подготовки будушего учителя музыки. Музыкально-исполнительская компетентность рассматривается как интегративное профессионально значимое личностное качество будущего профессионала, которое определяется художественно-интерпретационными компетенциями в разных видах музыкально-исполнительской деятельности.