Наукові видання каф-ри права та правоохоронної діяльності
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/34
Переглянути
3 результатів
collection.search.results.head
Документ Становлення вітчизняної системи шкільної правової освіти: практичний курс правознавства(Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2013) Рябовол, Лілія Тарасівна(uk) У статті викладено результати аналізу навчальних програм курсів «Практичне право» та «Правознавство. Практичний курс»; встановлено підходи, на яких ґрунтується цілевизначення, відбір та структурування змісту, організація навчання курсів; досліджено мету, завдання, зміст та особливості методики їх викладання; визначено роль практичного курсу правознавства для становлення вітчизняної системи шкільної правової освіти.Документ Професійна компетентність учителя правознавства як умова формування правової компетентності учнів(ПП Жовтий, 2011) Рябовол, Лілія Тарасівна(uk) У статті досліджено сутність поняття професійної компетентності вчителя правознавства. Доведено що професійно компетентний педагог, той, який у цілісній структурі особистості має єдність теоретичної і практичної готовності до професійної діяльності. Визначено поняття правової компетентності учнів у вузькому й широкому розуміннях охарактеризовано її як загально предметну, тобто таку, що виробляється під час вивчення усіх правознавчих предметів в основній та старшій школі Обґрунтовано взаємозв’язок та взаємообумовленість професійної компетентності вчителя правознавства і правової компетентності учнів у процесі навчання правознавства.Документ Особливості уроку як форми організації компетентнісного навчання правознавства(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Рябовол, Лілія Тарасівна(uk) У статті встановлено особливості уроку як форми організації компетентнісного та діяльнісного навчання правознавства; охарактеризовано урок як підсистему цілісної системи навчання правознавства; з’ясовано вимоги і класифіковано уроки правознавства з позицій компетентнісного підходу; визначено специфіку практичного заняття та інтерактивного уроку як форм компетентнісного навчання правознавства. Keywords: