Навчальні видання каф-ри інформатики та інформаційних технологій
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання каф-ри інформатики та інформаційних технологій за Назва
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вікі-КДПУ. Довідник користувача(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Іванова, Людмила ВолодимирівнаНавчальний посібник містить опис облаштування Вікі-КДПУ (сайту заснованому на MediaWiki) та вікі-розмітки тексту. Охоплює основні теги для оформлення статей: створення розділів статті, форматування тексту та абзаців, розміщення тексту у вигляді списків і таблиць, ілюстрування статей зображеннями, створення внутрішніх та зовнішніх гіперпосилань тощо. Навчальний посібник орієнтований на використання у навчальному процесі КДПУ.Документ Комп’ютерні статистичні пакети(КОД, 2015) Лупан, Ірина Володимирівна; Авраменко, Ольга Валентинівна; Акбаш, Катерина СергіївнаУ посібнику показано у порівнянні інструментарій пакетів MS Excel, SPSS та Statistica для обчислення параметрів розподілів випадкової величини, виконання параметричного та непараметричного порівняння двох та більше зв’язаних вибірок, у тому числі одно- та двох факторного дисперсійного аналізу, процедури обчислення коефіцієнтів кореляції та регресії, критерії порівняння емпіричних розподілів та перевірки нормальності емпіричних розподілів випадкової величини, виконання дискримінантного, кластерного та факторного аналізу; для графічного подання результатів та формування звітів.Документ Лабораторний практикум з курсу "Програмування засобами Delphi"(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Присяжнюк, Олена Віталіївна; Дроговоз, Наталія АнатоліївнаПосібник містить відомості по розробці додатків різного характеру та рівня складності в середовищі візуального програмування Delphi, надає лаконічний, структурований матеріал, необхідний при засвоєнні системи Delphi в процесі виконання лабораторних робіт студентами спеціальностей 6.040201 та 6.040203. В посібнику наводиться достатня кількість фрагментів коду, яка може бути корисна при виконанні лабораторних робіт. Методика викладення матеріалу дозволяє використовувати посібник для самостійної роботи.Документ Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання. Ч. І. Основи інформатики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Ганжела, Сергій ІвановичУ посібнику представлено загальні відомості з основ інформатики: апаратне забезпечення інформаційних систем; операційні системи; прикладне програмне забезпечення; комп’ютерна графіка; текстовий і табличний процесори; бази даних та системи управління базами даних. Посібник складається з двох частин: «Теоретична частина» і «Лабораторні роботи». Посібник містить приклади, рекомендації виконання завдань та примітки у вигляді порад для їхнього раціонального виконання. Навчальний посібник призначений для супроводу курсу «Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання», який передбачено навчальним планом для студентів напрямів підготовки: «Початкова освіта», «Дошкільна освіта». Також посібник адресовано педагогічним працівникам і студентам інших напрямів підготовки.Документ Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання. Ч. ІІ. Елементи програмування(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Ганжела, Сергій Іванович(uk) У посібнику представлено загальні відомості з програмування: основи алгоритмізації, мова програмування та засоби створення програм, середовище PascalABC.Net, програма Сходинки до інформатики, середовище Scratch. Посібник складається з двох частин: «Теоретична частина» і «Лабораторні роботи». Посібник містить приклади, рекомендації виконання завдань та примітки у вигляді порад для їхнього раціонального виконання. Навчальний посібник призначений для супроводу курсу «Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання», який передбачено навчальним планом для студентів напрямів підготовки: «Початкова освіта», «Дошкільна освіта». Також посібник адресовано педагогічним працівникам і студентам інших напрямів підготовки.Документ Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання. Ч. ІІІ. Сучасні інформаційні технології навчання(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Ганжела, Сергій Іванович(uk) У посібнику представлено загальні відомості з інформаційно-комунікаційних технологій навчання: сучасні інформаційні технології навчання; комп’ютерні мережі, глобальна мережа Internet, електронна пошта; проектна діяльність у початковій школі; технологія веб 2. 0 як засіб використання освітніх веб-ресурсів; комп’ютерні презентації. Посібник складається з двох частин: «Теоретична частина» і «Лабораторні роботи». Посібник містить приклади, рекомендації виконання завдань та примітки у вигляді порад для їхнього раціонального виконання. Завдання для лабораторних робіт побудовано таким чином, щоб залучати студентів до проектної та дослідницької діяльності засобами технології веб 2.0. Використано технологію Вікі для організації онлайнового навчального середовище та об’єднання зусиль викладачів і студентів у межах деякої теми або навчального курсу. Навчальний посібник призначений для супроводу курсу «Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання», який передбачено навчальним планом для студентів напрямів підготовки: «Початкова освіта», «Дошкільна освіта». Також посібник адресовано педагогічним працівникам і студентам інших напрямів підготовки.Документ Практикум з теорії прийняття рішень(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Присяжнюк, Олена Віталіївна(uk) Навчальний посібник розраховано на індивідуальний розв'язок запропонованих задач, що складають сутність дисципліни «Системний аналіз та теорія прийняття рішень». Навчальний посібник містить постановку задачі для кожної роботи, порядок її виконання, детальний опис методики дослідження, який базується на конкретному прикладі, контрольні запитання. Навчальний посібник призначено для студентів спеціальності 122 «Комп'ютерні науки», а також може бути корисним магістрантам, аспірантам та спеціалістам, які займаються оптимізацією процесів прийняття рішень у задачах управління складними об'єктами та системами.Документ Практикум із процедурно-орієнтованого програмування (мова С)(ФО-П Александрова М.В., 2016) Паращук, Степан ДмитровичМета посібника – розвиток навичок алгоритмізації та програмування мовою С, формування вмінь розробляти алгоритми та створювати, редагувати і налагоджувати програми. У посібнику подані матеріали для проведення практичних занять, що охоплюють усі розділи з основ програмування. До кожного заняття подані короткі теоретичні відомості, зразки створення алгоритмів і програм, завдання для індивідуальної роботи. Посібник призначений для студентів, які навчаються за галуззю знань «Інформаційні технології» та «Освіта» (за спеціальністю або спеціалізацією «Інформатика»)Документ Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ. Ч. 1. Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія ВолодимирівнаНавчальний посібник орієнтований на використання у навчанні викладачів КДПУ під час довгострокового підвищення кваліфікації за програмою «Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ». У посібнику відображенні основні ідеї щодо організації дистанційного навчання, а саме: основні положення нормативних документів щодо впровадження дистанційного навчання у ВНЗ; теоретичні положення, опис функціональних можливостей та практичних аспектів дистанційного навчання; вправи, що забезпечують практичне оволодіння технікою дистанційного навчання, а саме, базових засад створення дистанційних навчальних курсів засобами Вікі-КДПУ та Хмарка-КДПУ.Документ Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ. Ч. 2. Moodle-КДПУ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Болілий, Василь Олександрович; Андронатій, Павло Іванович; Шлянчак, Світлана ОлександрівнаНавчальний посібник орієнтований на використання у навчанні викладачів КДПУ під час довгострокового підвищення кваліфікації за програмою «Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ». Частина 2 присвячена основним прийомам роботи з системою управління навчанням та перспективам використання системи Moodle-КДПУ в педагогічній діяльності. Розглянуто можливості створення ресурсів і діяльностей у дистанційному курсі, аспекти щодо організації контролю і оцінювання навчальної діяльності студентів. Для кожного заняття розроблено вправи для ефективного використання інструментів Moodle-КДПУ. Цей посібник може використовуватись викладачами вищих педагогічних і технічних навчальних закладів з метою розширення системи знань, формування компетентності викладачів у питаннях впровадження дистанційного навчання, а також працівниками системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників.Документ Хмарка-КДПУ. Довідник користувача(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Болілий, Василь Олександрович; Діхтяр, Микола Юрійович; Рєзіна, Ольга ВасилівнаНавчальний посібник містить опис інтерфейсу та базових функцій хмарного сервісу Хмарка-КДПУ, що заснований на OwnCloud 7 (система для організації зберігання, синхронізації й обміну даними, розміщеними на зовнішніх серверах). Навчальний посібник орієнтований на використання у навчальному процесі.