Перегляд {{ collection }} за Ключові слова "activity"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Self – improvement as a factor of development of personality of future teacher(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Uisimbaieva, Natalia; Уйсімбаєва, Наталія Василівна(UA) У статті визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості, обґрунтовується необхідність підготовки майбутнього вчителя до безперервного особистісного та професійного самовдосконалення.Документ Дослідницька діяльність у фундаментальній професійній підготовці майбутніх учителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнир, Василий Андреевич; Kushnir, Vasyl Andriyovych(uk): Дослідницька діяльність є одним з основних чинників фундаментальної професійної підготовки майбутніх учителів (студентів, магістрантів), котра, у свою чергу, передбачає розуміння ними фундаментальних основ педагогіки і психології, зокрема таких фундаментальних понять як діяльність, учіння, процес, дослідницька ситуація, дослідницька дія, операція, розвиток особистості. У статті досліджується природа, суть, зміст дослідницької діяльності та її основного елементу – дослідницької дії. Розглядаються місце і роль дослідницької діяльності у фундаментальній професійній підготовці та розвитку особистості майбутніх учителів.Документ Дослідницькі вміння і навички в складі операційного компонента навчальної діяльності молодших школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Нікітіна, Олена Олександрівна(uk) В статті розглянуто значення дослідницької діяльності для повноцінного розвитку молодшого школяра в умовах компетентнісного та діяльнісного підходів до змісту початкової освіти. Охарактеризовано основні дослідницькі вміння і навички, які входять до операційного компонента навчальної діяльності учнів школи І ступеня.Документ Зміст і структура процесу музичного сприймання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Дідич, Галина Степанівна; Diduch, Halyna(uk) У статті розглядаються зміст і структура процесу музичного сприймання, який включає чимало окремих особливостей, компонентів, стадій, елементів, функцій, дій, складових частин, котрі органічно взаємодоповнюють і взаємообумовлюють одна одну.Документ Категорія художнього образу як проблема естетичного освоєння світу в процесі творчої діяльності студентів художньо-графічного відділення(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Кириченко, Олена Іванівна; Кириченко, Елена Ивановна; Kirichenko, Olena(uk) Розглядаються способи формування у студентів мистецьких спеціальностей розуміння категорії «художній образ». Визначається змістовна багатозначність таких понять, як «образ-задум», «образ-символ», «образ-знак», «метафора», «образ-сприйняття», аналізуються особливості створення образу в різних видах мистецтва і виражальні засоби, за допомогою яких відбувається образне наповнення твору в них. Виявляються педагогічні умови успішної творчої діяльності студента в процесі естетичного освоєння світу.Документ Мотивація до занять фітнесом у студентів вищого педагогічного навчального закладу(НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2017) Миценко, Євген Вікторович; Mytsenko, Ye. V.(uk) Мета: виявити мотиви, що впливають на залучення студентів неспеціальних факультетів до занять фізичним вихованням в секційному відділенні фітнесу, визначити значимість кожного з таких мотивів. Матеріали і методи: мотиви, що обумовлюють схильність студентів до занять фізичним вихованням визначались за допомогою двох етапів анкетування, проведеного серед студентів першого та другого курсів неспеціальних факультетів Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка у кількості 64 осіб. Результати: представлена динаміка активності студентів в процесі занять фітнесом. Виявлено основні чинники, що мотивують, а також чинники що заважають студентам займатися в секції фітнесу. Представлені дані про рівень значимості кожного такого чинника. Висновки: виявлено, що три мотиви є основними в процесі прийому рішення про заняття фітнесом для 93% студентів, це - необхідність отримати залік, бажання покращити фізичну форму, поліпшити зовнішній вигляд. Зайнятість іншими навчальними дисциплінами або ж брак часу загалом є основним чинником, що заважає займатися фітнесом для 60% студентів.Документ Організація самостійної роботи учнів при вивченні німецької мови(КОД, 2018) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Tokareva, Tetiana; Токарева, Татьяна Станиславовна(uk) У статті розглядаються особливості організації самостійної роботи учнів під час вивчення німецької мови, зокрема подаються форми, прийоми та методи самостійної роботи над засвоєнням лексичних одиниць як ізольовано, так і під час роботи над текстами для читання; подається огляд проведених досліджень з даної проблематики та узагальнюється практичний досвід організації самостійної роботи учнів в умовах середньої загальноосвітньої школи.Документ Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) У статті особистісне самовдосконалення розглядається як найвища форма усвідомленого саморозвитку особистості, як можливість особистісного росту людини і її самостійне прагнення наблизитися до певного ідеалу з метою набуття рис і якостей особистості; визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості.Документ Початок створення системи позашкільної освіти в Україні (Х ст. – початок ХХ ст.)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Савченко, Наталія Сергіївна; Савченко, Наталия Сергеевна; Savchenko, Nataliia Serhiyivna(uk) У статті автор торкається проблеми періодизації історико-педагогічного процесу в Україні у період Х ст. – початок ХХ ст., а саме, створення системи позашкільної освіти в Україні. Проаналізовано напрацювання науковців щодо вивчення порушеної проблематики. На основі систематизації та узагальнення розвитку позашкільної освіти виділено послідовні етапи початку створення системи позашкільної освіти в Україні: І етап – до Х ст., який характеризується створенням передумов виникнення позашкільної освіти, а також спрямуванням її змісту на оволодіння елементарними трудовими вміннями і навичками; ІІ етап – Х–ХV ст.ст., де активізація освітньої діяльності призвела до розвитку шкільництва, позашкілля, появи перших методичних настанов, а також відкриття іноземних закладів, ознайомлення з іншими культурами; ІІІ етап – ХVI – початок ХХ ст., що полягав у подальшому розвитку позашкільної освіти, розширенні її змісту на засадах народних традицій, народної та козацької педагогіки, урізноманітненні форм організації в позашкільних та інших навчальних закладах.Документ Сучасні теоретико-правові підходи до реалізації та захисту прав і свобод людини та громадянина суб’єктами публічної адміністрації(2020) Кондратенко, Віталій Миколайович; Kondratenko, V.(ua) У статті розкрито основні питання сучасного трактування щодо ефективного функціонування правозахисного механізму держави з точки зору науки адміністративного права. Автором зазначається, що національний правозахисний механізм структурно поєднує у собі привалювання ідей верховенства права та законності із застосуванням сукупності адміністративно-правового інструментарію, за допомогою якого передбачено комплексне легітимне втручання у процеси реалізації та захисту права і свобод людини та громадянина через імперативне встановлення дозволів, зобов’язань та обмежень з метою належного втілення у життя суспільних і державних інтересів. Також у ході дослідження сформульовано поняття, характерні риси та функції адміністративно-правових засобів забезпечення прав і свобод людини та громадянина. Наголошено на доцільності під такими засобами розуміти правові явища, що виражені в системі адміністративно-правового інструментарію та формалізованої діяльності суб’єктів публічної адміністрації, які спрямовані на регулювання суспільних відносин щодо створення необхідних умов реалізації прав і свобод індивідів, а також гарантування ефективного функціонування правового механізму захисту та відновлення суб’єктивних прав із можливістю застосування заходів адміністративного примусу. Автор акцентує увагу, що в умовах реформування вітчизняного адміністративного права та зміни підходів до публічного адміністрування все більша увага науковців звертається до практики широкого застосування у цих процесах засад людиноцентризму. Зроблено висновок, що подальша розбудова системи адміністративно-правових засобів забезпечення реалізації та захисту прав і свобод людини та громадяни вимагає системно послуговуватися міжнародними стандартами прав людини, дотрим уватися положень зобов’язань з питань правового гарантування суб’єктивних прав індивіда, посилювати міжнародне співробітництво з прав людини.Документ Інтерактивні технології формування екологічної компетентності студентів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Логвінова, Ярослава Олексіївна; Логвинова, Ярослава Алексеевна; Logvinova, Yaroslava Oleksiyivna(ua) Стаття присвячена аналізу педагогічних можливостей інтерактивних технологій для формування екологічної компетентності студентів. Екологічно компетентна особистість має високий рівень екологічних знань, розвинене екологічне мислення, у своїй поведінці керується пріоритетністю екологічних цінностей, розглядає свою професію як дієвий засіб покращення стану навколишнього середовища та вирішення екологічних проблем. Обґрунтовано тлумачення понять «активність», «інтерактивні технології навчання» та «інтерактивне навчання». Розкрито значення використання інтерактивних методів навчання у процесі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. Наведено приклади застосування інтерактивних методів і технологій навчання під час вивчення дисципліни «Гігієна та основи екології». З’ясовано, що використання інтерактивних методів і технологій дозволяє інтенсифікувати засвоєння і творче застосування теоретичного матеріалу; дає можливість змоделювати особистістю життєві екологічних ситуації; залучити студентів до вирішення екологічних проблем, прийняття ними природовідповідальних рішень, набуття досвіду екологічної діяльності.