Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Факультет педагогіки, психології та мистецтв
  3. Переглянути за ключовими словами

Перегляд за Ключові слова "a future teacher of music"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Theoretical basis of concertmaster preparation of future teachers of music art
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Nazarenko, Maryna Pavlivna; Назаренко, Марина Павлівна; Назаренко, Марина Павловна
    (uk) У статті розглянута актуальна проблема підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до роботи концертмейстера в загальноосвітній школі. Висвітлено теоретичні основи концертмейстерської підготовки студентів мистецьких факультетів педагогічних університетів, здійснено аналіз науково-методичних досліджень у цій галузі. Ключові слова: інструментально-виконавська підготовка, концертмейстерська діяльність, майбутній вчитель музичного мистецтва, мистецький факультет, оптимізація навчального процесу, педагог-музикант.
  • Ескіз
    Документ
    Модель професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailіvna
    (uk) У статті представлено модель формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розглянуто низку вимог до процесу проектування моделі, ураховуючи взаємопов’язані структурні елементи, а саме: мету, завдання, підходи та принципи, етапи роботи, напрямки діяльності, особливості суспільних і особистісних потреб, фахові знання, вміння, навички та особливості контролю, оцінювання результативності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування художньо-інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в оркестровому класі
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Горбенко, Олена Борисівна; Горбенко, Елена Борисовна; Horbenko, Helen Borysivna
    (uk) У статті розкривається зміст і сутність понять художньо-інтерпретаційні уміння та оркестрово- ансамблева діяльність. Визначаються умови формування інструментально-виконавської компетентності та професійного становлення й самовизначення майбутніх учителів музичного мистецтва, етапи художньо-інтерпретаційного процесу, структура виконавської діяльності, шляхи осягнення художнього твору виконавцем-інтерпретатором.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify