Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра психології та соціальної роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 156
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Наратив як засіб усвідомлення і об’єктивації особистісних змін(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2000) Міненко, Ольга Олександрівна(ru) В данной работе поднимаются вопросы о роли и функциях нарративного модуса в процессе личностного, и одной из его форм – психотерапевтического изменения с позиций психологической герменевтики и конструктивистского подхода психотерапии.Документ Тренінг формування особистісних новоутворень у студентів-психологів(2001) Міненко, Ольга Олександрівна(uk) В статті подано тренінг особистісних та професійних новоутворень у студентів-психологів. Розкриваються теоретичні засади даного тренінгу, методологічною основою яких є філософія конструктивізму, теорія психологічної герменевтики та концепція особистісної зміни, та пропонуються практичні розробки автора щодо означеної проблематики.Документ Формування професійних новоутворень у студентів-психологів(РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2002) Міненко, Ольга Олександрівна(uk) В даній статті розкривається роль та місце психологічного тренінгу в процесі професійної підготовки практичних психологів, та пропонується авторська модифікація навчально-психотерапевтичного тренінгу – тренінгу особистісної зміни.Документ Професійне становлення практичного психолога як система парадигмальних змін(ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2002) Міненко, Ольга ОлександрівнаДокумент Деякі аспекти дослідження емпатії як психологічного механізму формування просоціальної поведінки в молодшому шкільному віці(2005) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Використання методу аналізу наративів для виявлення новоутворень в ідентичності особистості(Міленіум, 2005) Міненко, Ольга Олександрівна(ru) В данной работе представлены критерии анализа нарративов для исследования новообразований в идентичности. Критерии разработаны автором на основе феноменологического анализа психодинамической структуры нарратива и могут быть использованы для исследования особенностей и новообразований идентичности как в процессе индивидуальной работы, так и в большой группе исследуемых.Документ Телебачення як абстрактний агент підкріплення формування просоціальної поведінки молодших школярів(ГНОЗС, 2005) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Дослідження особливостей формування складових професійної ідентичності у студентів-психологів(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2005) Міненко, Ольга Олександрівна(uk) В статті представлені складові професійної ідентичності психолога, які лежать в основі його успішної професіоналізації, та досліджено динаміку їх формування у студентів-психологів в період навчання у вищому навчальному закладі.Документ Focusing on Decision Making in New ESP Curriculum for Ukrainian Students.(FOI-Commerce, 2006) Blyznyukova, O.; Baranova, O.; Близнюкова, Олена Миколаївна(en) The article deals with the problem of training students to become professionals with job-oriented competences which include general competences, capacity for autonomous learning, and ability to make decisions in the field areas. The main focus of the article is Ukrainian new ESP curriculum that takes decision making as one of the most necessary pragmatic competences and study skills.Документ Розуміння феномену толерантності майбутніми психологами(2006) Гурова, Оксана МиколаївнаДокумент Конфліктолого-медіаторська діяльність як основа конструктивного спілкування(СНУ ім. В. Даля, 2006) Близнюкова, Олена Миколаївна; Blyznyukova, O.(uk) В статті розглядається процес формування та розвитку медіації як однієї з форм конструктивного спілкування.Документ Особливості психічного розвитку дітей і молоді в умовах сучасного суспільства(2006) Міненко, Ольга Олександрівна(uk) В статті представлено теоретичний аналіз проблеми впливу сучасного суспільства на психічний розвиток дітей і молоді, виділено основні психологічні характеристики сучасного суспільства та проаналізовано ті його соціальні фактори, які негативно впливають на психіку людини. Охарактеризовано основні наслідки означених соціальних впливів та поставлена проблема подальшого теоретичного дослідження та розробки практичних шляхів вирішення даної проблематики.Документ Особливості мотивації просоціальної поведінки в молодшому шкільному віці(ПП Вишемирський В. С., 2006) Калашникова, Людмила Володимирівна(ur) У статті пропонується аналіз поглядів вітчизняних та західних науковців на феномен просоціальної поведінки та особливості її мотивації. Обґрунтовується егоальтруїстична спрямованість просоціальної поведінки в молодшому шкільному віці. Пропонуються результати проведеного дослідження, яке було спрямоване на виявлення особливостей мотивації поведінки, корисної оточенню в молодшому шкільному віці.Документ Вплив інформаційних технологій на формування шлюбно-сімейних уявлень у дітей і молоді в умовах сучасного суспільства(Міленіум, 2006) Міненко, Ольга Олександрівна(uk) В статті аналізуються причини кризи інституту сім’ї, характерної для сучасного українського суспільства. Досліджуються шлюбно-сімейні уявлення українських підлітків і молоді та деструктивний вплив на їх формування сучасних засобів масової інформації. Намічено основні напрямки профілактики та корекції негативного впливу ЗМІ.Документ Професійна толерантність: підхід до проблеми(Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, 2006) Гурова, Оксана МиколаївнаДокумент Вплив сучасної масової культури на формування девіацій статевого розвитку підлітків(Кіровогр. обл. ін-т післядипл. пед. осв. ім. Василя Сухомлинського, 2007) Міненко, Ольга ОлександрівнаДокумент Роль православної духовності у вирішенні соціально-психологічних проблем сучасного українського суспільства(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2007) Міненко, Ольга ОлександрівнаДокумент Формування фасилітативних навичок як умова підвищення професійної компетентності майбутніх учителів(ТОВ «Фірма «Іліон», 2008) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) В статті розглядаються деякі особливості формування фасилітативних навичок як умови підвищення професійної компетентності майбутніх вчителів. Виявлено, що в процесі фасилітативної педагогічної взаємодії формуються навички створення атмосфери абсолютного позитивного прийняття, конгруентність, емпатія, толерантність, активне слухання, управління груповою динамікою. Отже, здатність до фасилітативної взаємодії є інтегральною характеристикою особистості педагога та відноситься до професійно-педагогічних здібностей.Документ Фасилітація як предмет психологічного аналізу(2009) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У статті досліджено та проаналізовано модифікації поняття фасилітації та окреслено ряд феноменів, що охоплюються даним поняттям. Розглянуті умови розвитку здібності педагога до фасилітуючого спілкування.Документ Теоретичний огляд проблеми шляхів формування толерантності майбутніх психологів(Аксіома, 2009) Гурова, Оксана Миколаївна(uk) У статті акцентується увага на актуальній проблемі психологічного обґрунтування моделей та шляхів формування толерантності. Виділено, що проаналізовані підходи науковців не виділяють, а лише окреслюють сферу для виділення родової діяльності, яка обумовлює розвиток у особистості ознак толерантності. Обґрунтована власна теоретична позиція стосовно шляхів формування толерантності у майбутніх психологів.